  • 21. Data: 2013-09-03 15:30:58
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tasiorsa nabazgrał(a):

    > No a Animka gasi swiatelkiem na listwie bo jej swiatelko zzera prad :-))

    I co 30 min sprawdza czy w lodówce dalej się świeci czy jednak zgasiła.

  • 22. Data: 2013-09-03 15:58:52
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 3 Sep 2013 15:30:58 +0200, Chris napisał(a):

    > I co 30 min sprawdza czy w lodówce dalej się świeci czy jednak zgasiła.

    +1 :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 23. Data: 2013-09-03 19:21:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 14:44, Tasiorsa pisze:
    > No a Animka gasi swiatelkiem na listwie bo jej swiatelko zzera prad :-))

    Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyłaczę.

    --
    animka

  • 24. Data: 2013-09-03 19:21:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 15:30, Chris pisze:
    > Tasiorsa nabazgrał(a):

    > I co 30 min sprawdza czy w lodówce dalej się świeci czy jednak zgasiła.

    O sobie głupcze piszesz.

    --
    animka

  • 25. Data: 2013-09-03 21:24:05
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-03 19:21, animka pisze:
    > Router jeszcze mi miga jak listwy nie wyłaczę.
    A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
    restartowany od pol roku :))

    Krzysiek

  • 26. Data: 2013-09-03 21:28:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tasiorsa" napisał w wiadomości grup
    > A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo restartowany od
    > pol roku :))

    root@Gargoyle:~# uptime
    21:28:01 up 66 days, 8:03, load average: 0.00, 0.05, 0.04

    Ale tylko ze względu, że był wgrywany nowy openwrt. :P
    Ma nawet własny UPS. :)

  • 27. Data: 2013-09-04 00:12:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-03 21:24, Tasiorsa pisze:
    > A to ty gasisz router po zgaszeniu kompa? :) Moj chyba ni bylo
    > restartowany od pol roku :))

    Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
    Owszem, prądu zaoszczędzędzę.

    --
    animka

  • 28. Data: 2013-09-04 09:50:53
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    animka nabazgrał(a):

    > O sobie głupcze piszesz.

    No proszę co za brak kultury .. od razu epitety.

  • 29. Data: 2013-09-04 09:52:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Tasiorsa" napisał w wiadomości grup
    > root@Gargoyle:~# uptime
    > 21:28:01 up 66 days, 8:03, load average: 0.00, 0.05, 0.04

    To ja dłużej miałem kompa włączonego :)

    > Ale tylko ze względu, że był wgrywany nowy openwrt. :P

    Ja teraz miałem off bo na urlop wyłączyłem sprzęt, a po co ma się grzać :)

  • 30. Data: 2013-09-04 23:25:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 04 Sep 2013 00:12:25 +0200, animka napisał(a):

    > Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
    > Owszem, prądu zaoszczędzędzę.

    Na prądzie na pewno. W skali rocznej zwróci się choć jedna zaschnięta
    głowica drukarki? :)

    [ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
    [ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]