  • Data: 2013-09-07 02:44:58
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2013-09-07 01:47, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie
    > umiesz
    > wkleić, blondi? :P

    >Wiesz, ryży,
    >Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcję powinieneś znać.

    Niczego nie bronię poza zdrowym rozsądkiem którego tobie blondi, pomijając
    rozum, zupełnie brak. To ty powinnaś, blondi, poznać instrukcje a nie ja :P
    Czym się kierowałaś kupując tego "grzmota" blondi?

    >Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokował
    >kopiowanie.

    Nie da się czy ci się nie chce, zdecyduj się, blondi :) Ulżę twojemu
    jedynemu zwojowi, blondi. To nie jakiś brother zablokował tylko ty, blondi,
    po prostu nie potrafisz wyedytować PDF-a :P

    P.S. Nie używaj słów których nie rozumiesz (EOT)
    P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?