  • 31. Data: 2013-04-21 16:13:46
    Temat: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kl0rss$qm7$...@n...news.atman.pl...

    > Dla mnie wniosek jest 1: zamiast Renault kupić Dacię. Może i brzydsza. I
    > nie "szpanerska". I bardziej topornie wykończona. Ale: o ca. 1/2 tańsza, o
    > ca. 1/2 tańsze przeglądy (1. kosztował mnie... 90 zł), a w ciągu 3 lat
    > naprawione (w ramach gwarancji) były: odklejająca się uszczelka pod
    > przednią szybą, pęknięty przewód od spryskiwacza tylnej szyby.

    Dokładnie.
    Przynajmniej nie płacisz bez sensu za znaczek.

    Chociaż nie wiem, jak oglądałem Sandero Stepway z dieslem, to cena była
    taka, że głowa mała, ponad 20 tys droższa od podstawowej.
    Konkurencja w podobnej cenie proponuje auta większe, lepsze, z dieslem o
    prawie 50% mocniejszym i dwa razy dłuższą gwarancją w cenie.

  • 32. Data: 2013-04-21 16:49:10
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-21 16:13, Cavallino pisze:
> [...]
    > Konkurencja w podobnej cenie proponuje auta większe, lepsze, z dieslem o
    > prawie 50% mocniejszym i dwa razy dłuższą gwarancją w cenie.

    Wniosek z tego taki, że trzeba najpierw określić jaki silnik, budę i
    wyposażenie się chce, a potem wg tych parametrów kupować to auto, które
    jest tańsze i które proponuje tańsze przeglądy. I tyle. Pamiętam, że
    kiedy te 3 lata temu wybierałem samochód, miałem do wyboru w tej samej
    cenie właśnie Dacię MCV i jakiegoś Chevroleta. Dlaczego wygrała Dacia?
    Bo miała/ma większy kufer i o połowę tańsze przeglądy. Reszta 'identiko'
    (pomijając znaczek i bajerki w wykończeniu).
    pwz

  • 33. Data: 2013-04-21 17:53:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Wniosek z tego taki, że trzeba najpierw określić jaki silnik, budę i
    > wyposażenie się chce, a potem wg tych parametrów kupować to auto, które
    > jest tańsze i które proponuje tańsze przeglądy.

    I dokładnie tak robię.
    Przy czym dopuszczam zmiany w górę, gdy się okazuje (tak jak w przypadku
    Sandero), że ktoś przegiął z ceną.

  • 34. Data: 2013-04-21 18:23:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 04/21/2013 10:31 AM, TM wrote:

    > silniki padają jak muchy,
    ale z Ciebie to musi być rzeźnik i kat

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 35. Data: 2013-04-21 18:36:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 16:08:27 +0200, pwz napisał(a):

    > Dla mnie wniosek jest 1: zamiast Renault kupić Dacię.

    Ja prawie kupilem, ale ta blacha grubosci papieru jakos mnie nie
    przekonuje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 36. Data: 2013-04-21 19:35:41
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-04-21 18:36, Maciek pisze:

    > Ja prawie kupilem, ale ta blacha grubosci papieru jakos mnie nie
    > przekonuje.

    Que? A mnie się wydawało, że w porównaniu do "nowoczesnych" aut to
    prawdziwy p.panc...
    pwz

  • 37. Data: 2013-04-21 19:57:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 19:35:41 +0200, pwz napisał(a):

    > Que? A mnie się wydawało, że w porównaniu do "nowoczesnych" aut to
    > prawdziwy p.panc...

    Zartujesz sobie?!

    Obstukiwalem Dustera, Logana MCV, Lodgy... Blacha jest wyraznie ciensza niz
    w samochodach "normalnych" marek...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 38. Data: 2013-04-21 22:36:38
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message

    > zapytaj tego ktory rozpoczal watek. mi nigdy nie padla od 20 lat w zadnym
    > z ~50 aut jakie sie przewinely przez moje rece.\

    ROTFL! I uważasz, że to kwestia użytkowania samochodu???
    I jeszcze jako argument wyciągasz 50 aut w ciągu 20 lat? Jak się użytkuje
    auto przez 3 miesiące, to nie wiem, co trzebaby robić, żeby uszczelkę
    uszkodzić...

    --
    Axel

  • 39. Data: 2013-04-21 22:53:02
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Jan Rudnicki" <j...@a...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Podzielę się wrażeniami z użytkowania czegoś takiego jak Fiat Siena HL
    > 1.2, rok prod. 1999 - kupiony w 2000r. w tzw. promocji z upustem 3tys.
    > jako auto z poprzedniego rocznika. Przejechałem tym autem w ciągu 10 lat
    > ok. 100tys.; w 2010r. sprzedałem.

    Do podobnych wniosków, jak w topicu doszedłem 1996 roku, gdy mój służbowy
    Fiat spędził w serwisie ponad miesiąc w czasie rocznej gwarancji, a szczytem
    było rozwiązanie problemu 'silnik po odpaleniu gaśnie i odpala popiero za
    drugim razem': "fabryka odpowiedziała, że nie musi za pierwszym razem
    odpalić".
    Kilka lat temu jeździłem Punto Grande z wypożyczalni i nie byłby zły, gdyby
    nie kretyńskie rozwiązanie otwierania klapy bagażnika - żeby ją otworzyć
    trzeba było wsiąśc do środka (klawisz otwierania na środku konsoli, brak
    przycisku na klapie i - w tej wersji - brak otwierania bagażnika z pilota)
    oraz... brak klamki/uchwytu więc trzeba było łapać za krawędź, zwykle
    brudną, klapy.

    --
    Axel

  • 40. Data: 2013-04-21 23:05:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > I jeszcze jako argument wyciągasz 50 aut w ciągu 20 lat? Jak się
    > użytkuje auto przez 3 miesiące, to nie wiem, co trzebaby robić, żeby

    dlaczego zakladasz ze ktos ma jedno auto przez 3 miesiace a pozniej
    nastepne?
    niektorzy maja ich kilka, niektore od kilkunastu lat.
    i uwazam ze ich bezawaryjnosc jest wynikiem rozsadnego uzytkowania.