  • 31. Data: 2012-07-29 23:07:58
    Temat: Re: Nie jedz na Hel!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:829b18p4c2nmvr44e3gt9jq8lb456trsdu@4ax.
    com...

    > Powiedz mi gdzie takie ceny w Chorwacji nzaleźć. Bo ja albo nie umiem,
    > albo szukam nie tam, gdzie trzeba.

    Bo pewnie szukasz w necie - też byłem przerażony cenami, które w połowie
    lipca oscylowały między 80-100 Eur, więc jechałem na pałę trochę z duszą na
    ramieniu.
    A trzeba osobiście - walisz w wybranej miejscowości do jakiegoś biura i
    oglądasz propozycje.
    Forrowi udało się za 60 Eur wynająć dwupiętrowy apartament z jacuzzi
    (początek lipca).

  • 32. Data: 2012-07-29 23:13:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jul 2012 23:07:58 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Forrowi udało się za 60 Eur wynająć dwupiętrowy apartament z jacuzzi
    >(początek lipca).

    60Eur to nie 180 zł. Budżet mi się nie zamknie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2012-07-30 00:22:21
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 29 Jul 2012 12:33:08 +0000 (UTC), a...@g...SKASUJ-TO.pl
    wrote:

    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    Jest to normalne o tej porze roku, zwłaszcza w weekendy.

    Jedyny rozsądny sposób dostania się tam i powrotu to tramwaje wodne z Gdyni
    i chyba też z Gdańska.
    Bilety trzeba w wakacje kupować z wyprzedzeniem, ale z trójmiasta płynie
    się szybko i bez korków :)

    Bywa że korek na Hel zaczyna się jeszcze na trójmiejskiej obwodnicy.

  • 34. Data: 2012-07-30 06:40:04
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2012-07-29 14:33, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło (nawet wiem
    co) aby pojechać w tym roku na Hel.
    > Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
    > Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
    > Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian

    Każdy dupek musi swoim uber alles samochodem nowym/starym podjechać pod
    sam pensjonacik/ville/kamping. Droga szeroka nie jest, półwysep także ma
    ograniczoną "pojemność" więc w sezonie dojazd autem jest męczący.
    Ale wystarczy choć trochę pomyśleć, przejechać się pociągiem lub
    tramwajem wodnym i od razu mniej stresów na głowie. No ale nie, trzeba
    się pchać samochodem (a potem płakać, że paliwo nadal drogie).

  • 35. Data: 2012-07-30 07:20:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    A co fajnego jest na tym całym Helu?

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2012-07-30 07:55:47
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Z dwojga zlego jakbym mial jechac nad morze pojechalbym nad nasze ale
    napewno nie w lipcu/sierpniu. Chorwacja i Czarnogora ok, ale ceny
    wszystkiego sa powalajace, z roku na rok coraz wyzsze. Przyklad -
    litrowa butla coli w sklepie 9zl. Oczywiscie mozna ze soba zawiezc
    wszystko co potrzebne na tygodniowy urlop, tyle, ze nie o to chyba w
    wakacjowaniu chodzi. Na kwatery trzeba zalozyc 100 euro/dzien. Bedzie
    taniej - bedzie ok. Ja rok temu w Baska Voda placilem 70 euro za pokoj
    z lazienka, kuchnia do wspolnego uzytku na 3 pokoje znajdowala sie na
    korytarzu. Na plazy nie mozna bylo wcisnac recznika po godzinie 10.00,
    jezdzilem pare km na poludnie, tam bylo luzniej. Piaszczyste plaze MNE
    to jakis mit, bylem tam kilkukrotnie, albo skaly albo scisk
    niemilosierny. Tam naprawde nie ma tak ladnych plaz jak u nas.
    Jezeli ktos potrzebuje ladnej plazy i przystepnych cen sugeruje
    Bulgarie i Zlote Piaski. Moze nie taki lans, moze przyznanie sie w
    biurze "bylem w Bulgarii" to nie to samo co "bylem w chorwacji czy
    tunezji" ale plaza ok, temp wody ok, ceny ok. Jedyny problem to
    dojazd, bo trzeba bylejakimi drogami gonic.

  • 37. Data: 2012-07-30 08:09:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:eq9b181djfkvkmkusmkinlrc83dkbrj2su@4ax.
    com...

    > 60Eur to nie 180 zł.

    A 4 osoby (i ja i Forr byliśmy w 4 osoby) to nie 3.
    Jednopokojową kwaterę z 3 łóżkami można znaleźć znacznie taniej.

  • 38. Data: 2012-07-30 08:11:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Każdy dupek musi swoim uber alles samochodem nowym/starym

    A dlaczego dupek, bo nad morze jedzie, czy że samochód posiada i Cię to
    boli?

    >podjechać pod sam pensjonacik/ville/kamping.

    W Gdańsku ma zostawić samochód?
    Najlepiej pewnie od razu z przyczepą kampingową.

  • 39. Data: 2012-07-30 08:12:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]
    > napewno nie w lipcu/sierpniu. Chorwacja i Czarnogora ok, ale ceny
    > wszystkiego sa powalajace, z roku na rok coraz wyzsze. Przyklad -

    Na szczęście tylko napoje są takie drogie, zresztą da się kupić colę w Lidlu
    za połowę tej ceny, a różnica w smaku niewielka o ile w ogóle.

  • 40. Data: 2012-07-30 09:17:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > Na szczęście tylko napoje są takie drogie, zresztą da się kupić colę w
    > Lidlu za połowę tej ceny, a różnica w smaku niewielka o ile w ogóle.

    Nie cole tylko napój colo podobny a różnica w smaku jest więc to nie to
    samo.