  • Data: 2012-07-31 18:00:51
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F,
    > Morze duze, a ciesnina malutka.
    >I króciutka ale za to głęboka.

    Z tego powodu sol wyplywa z morza srodziemnego :-)

    >Być może - nie chce mi się sprawdzać. Ale jednak są.

    Czy to w ogole mozna nazwac plywami ? Fale na Baltyku sa wieksze :-)

    >Weź pod uwagę, że nawet Może Czarne ma większe zasolenie niż Bałtyk.

    A morze Martwe jakie ma.
    I dlatego wlasnie nie podoba mi sie uzasadnianie niskiego zasolenia
    mala wymiana.

    Aczkolwiek jak widac - na Baltyku naprawde z tego powodu. Ale tylko na
    Baltyku.

    J.