  • Data: 2012-07-30 10:07:17
    Temat: Re: Nie jedz na Hel!
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-29 23:07, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:829b18p4c2nmvr44e3gt9jq8lb456trsdu@4ax.
    com...

    > Bo pewnie szukasz w necie - też byłem przerażony cenami, które w połowie
    > lipca oscylowały między 80-100 Eur, więc jechałem na pałę trochę z duszą
    > na ramieniu.
    > A trzeba osobiście - walisz w wybranej miejscowości do jakiegoś biura i
    > oglądasz propozycje.
    > Forrowi udało się za 60 Eur wynająć dwupiętrowy apartament z jacuzzi
    > (początek lipca).

    Też nie koniecznie.
    Omiś, koniec sierpnia: dla czterech osób (a miejsca na sześć) 2
    sypialnie + salon z aneksem kuchennym, klima, balkonik, wifi, pralka,
    tvsat (wszystko w cenie). Zamawiane przez internet (tzn. dogadane
    e-mailami) w styczniu - 50 EUR/doba :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański