  • 21. Data: 2011-02-16 12:19:49
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > I nie sprzedadza ci mocniejszej niz oddales :-)

    Przerażające jest to, że zaczynam się cieszyć z tego, że jestem już
    stary i może jakiegoś Alzheimera złapię albo szlag mnie trafi i już mnie
    to wszystko nie będzie obchodzić...

    Nie jestem przeciwnikiem Ujnii. Ani zwolennikiem teorii spiskowych. Ale
    jednak chyba nie o taką wolną Polskę walczyłem. Zapas matowych 75W
    zrobilem, halogenów na razie nie zabraniają ale - jakby co - to zdążę
    jeszcze zrobić zapasy. Na te lata, co mi zostały powinno starczyć.
    A na zły humor to zawsze mozna lekarza o Prozac poprosić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2011-02-16 12:34:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Niektórzy mają taki problem z bilonem który z miedzioniklu jest zrobiony.

    Dużo takich jest? Mogą mi odsyłać ten bilon.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2011-02-16 12:57:30
    Temat: Re: Nie gryźć LEDów
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Glowna emisja rteci pochodzi .. z elektrowni weglowych.
    >
    > A swietlowki mozna recyklowac, unia lubi recykling, tysiace urzednikow
    > mozna przy tym zatrudnic :-).
    >
    > Znikna zarowki kompletnie, to sie wprowadzi na swietlowki oplaty
    > recyklingowe, bo zwykla kaucja to byloby zbyt proste :-)

    A świetlówki (jako urządzenia, a nie żarówki) nie podlegają przypadkiem pod
    WEEE, co by oznaczało, że opłaty recyklingowe już są?
    P.G.

  • 24. Data: 2011-02-16 12:58:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > Dużo takich jest? Mogą mi odsyłać ten bilon.

    Zgłoś się do autora artykułu - może Cię skontaktuje:
    http://www.entrepreneur.com/tradejournals/article/93
    917962.html

    Michoo

  • 25. Data: 2011-02-16 13:05:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    > Zgłoś się do autora artykułu - może Cię skontaktuje:
    > http://www.entrepreneur.com/tradejournals/article/93
    917962.html

    The coins released "more nickel than pure nickel itself," they found

    Albo nie znam angielskiego albo mi wychodzi 110% cukru w cukrze...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-02-16 13:10:47
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Przerażające jest to, że zaczynam się cieszyć z tego, że jestem już
    > stary

    Masz już 50 lat? A może 90?

  • 27. Data: 2011-02-16 13:12:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Zgłoś się do autora artykułu - może Cię skontaktuje:
    > http://www.entrepreneur.com/tradejournals/article/93
    917962.html

    A, to o euro chodzi -- przeciwnicy wprowadzenia mają kolejny argument.
    Franków to chyba nie dotyczy, bo Szwajcarzy obiekt badań importowali
    z zagranicy (może to ukryta promocja kredytów we frankach). Nie wiem
    jak ze złotówkami (ale też mogą mi je nadsyłać).

    --
    Jarek

  • 28. Data: 2011-02-16 13:24:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello spa,

    > Masz już 50 lat? A może 90?

    No, co Ty? Ludzie tyle nie żyją...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-02-16 13:25:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 14:05:39 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    917962.html

    >The coins released "more nickel than pure nickel itself," they found
    >Albo nie znam angielskiego albo mi wychodzi 110% cukru w cukrze...

    Kluczowe slowo jest .... released.

    Uwalnialy. Nikiel to jednak odporny metal, a w stopach niekoniecznie.

    Te zegarki to tez nie dlatego ze niklowe czy niklowane tylko dlatego
    ze ta nierdzewka jakos wiecej niklu uwalnia niz norma dopuszcza.

    A tak swoja droga - w szpitalu montujac proteze stawu biodrowego
    lekarz nie sprawdza czy pacjent nie ma alergii na nikiel.
    I nie wiem - czy teraz takie dobre protezy robia (a jakims dziwnym
    trafem sa tez dostepne "tytanowe"), czy to tylko polska
    bieda-sluzba-zdrowia. Ale zeby nawet nie powiedziec pacjentowi ze
    powinien sobie taki test zrobic na wlasny koszt ?

    J.

  • 30. Data: 2011-02-16 13:26:09
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wScieklY ZdziCh" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > Po przeczytaniu tego artykułu w ogóle odnosi się wrażenie, że te diody
    > to bardzo niezdrowa żywność jest. Odżywiaj się zdrowo, na śniadanie
    > zamiast diód LED zjedz lepiej hamburgera. :)

    Naszpikowanego Antybiotykami i nie wiadomo czym jeszcze.