  • 1. Data: 2010-01-03 14:26:26
    Temat: Nie graja czasami tylne glosniki - muzyka w okienku flashowmy
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    slucham radia przez internet.
    Do tej pory sluchalem go przez winampa.
    Od niedawna mozna ich radio odpalic we flashu na stronie ale nie widac
    adresu, zebym sobie go mogl skopiowac do winampa.

    Jak odtwarzam muzyke przez winampa graja wszystkie glosniki, przednie i
    tylnie.
    Jak odtwarzam przez przegladarke (flash, konkretnie to slucham radia
    "Chillizet") to gra tylko przod. Tyl jest sciszony.
    Oczywiscie nic w ustawieniach nie zmienialem karty muzycznej.

    Ma ktos jakis pomysl?

    Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 2. Data: 2010-01-03 14:34:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o
    w wiadomości grup dyskusyjnych:4b40a914$...@n...home.net.pl...
> [...]
    > Oczywiscie nic w ustawieniach nie zmienialem karty muzycznej.
    >
    > Ma ktos jakis pomysl?
    >
    > Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa :)

    Nie. To problem software'owy.

  • 3. Data: 2010-01-03 14:40:59
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    topek pisze:
    > Mam nadzieje, ze to odpowiednia grupa :)

    Nie odpowiednia. Sprzęt działa, to z oprogramowaniem masz
    kłopoty. Pytaj raczej na pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
    zresztą ustawiam FUT.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 4. Data: 2010-01-03 14:42:24
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    qwerty wrote:
    > Nie. To problem software'owy.

    ...i w zasadzie nie jest to problem, bo przeciez muzyka w stereo ma dwa
    kanaly i najlepiej brzmi, gdy jest odtwarzana przez dwie kolumny (choc gdy
    przod l/p i tyl l/p gra to samo, to rowniez nie brzmi to zle - gorzej, gdy
    jakis madry program chce zasymulowac dzwiek przestrzenny...).

    --
    KILu