  • 11. Data: 2011-10-07 17:25:59
    Temat: Re: Nie dostarczane smsy z zagranicy w sieci Play
    Od: z...@p...onet.pl

    On 7 Paź, 16:52, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > U ytkownik <z...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    cinews:aaae45a3-5179-414e-88c3-2874d9cd53df@n12g2000
    yqh.googlegroups.com...

    > Nie napisa em w po cie to jest abonent w macedonii nie play w roamingu.
    >
    > A od Ciebie wiadomo ci dochodz na ten numer w Macedonii?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba

    Tak bezproblemu

  • 12. Data: 2011-10-09 13:14:46
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał

    A ten nr w Play jest z przeniesienia, czy natywnie z P4?
    A z tego numeru w Macedonii na jakiś inny nr w Play?

    Tak kombinuję (może przy okazji sam się dowiem), skąd sieć za granicą wie,
    że sms ma trafić do sieci X? Prefiks międzynarodowy pomijam, bo to jest
    jakby oczywiste.
    Takie informacje są wbijane na sztywno w configi, jest to rozgłaszane
    podobnie jak DNS? Podstawowa rzecz a nie wiem :)

    --
    Maciek.

  • 13. Data: 2011-10-09 16:44:40
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Odpowiedz moze byc prosta. Czy ten macedonczyk wysylajac na Twoj Polski
    numer wysyla smsa z wlasciwym kierunkowym do Polski +48???

    Dodzwonic do Polski przez dwa zera sie dodzwoni ale sms nie przyjdzie.