  • 1. Data: 2011-10-06 14:33:48
    Temat: Nie dostarczane smsy z zagranicy w sieci Play
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Jestem w abonamencie w Play i ostatnio pojawił się problem z
    dostarczaniem smsów z zagranicy na mój telefon. Konkretnie chodzi o
    smsy wysyłane z macedonskiej sieci komórkowej do Play. Pisałem już
    kilkukrotnie reklamację podając konkretne przykłady i numery telefonów
    które wysyłały do mnie wiadomości, lecz Play twierdzi, że po ich
    stronie jest wszystko jak należy. Wymieniłem również kartę sim lecz to
    w niczym nie pomogło i smsy dalej nie docierają.
    Może macie jakieś pomysły lub jest ktoś kto może wie jak poradzić
    sobie z tym problemem. Bedę wdzięczny za każdą radę.

  • 2. Data: 2011-10-06 14:42:08
    Temat: Re: Nie dostarczane smsy z zagranicy w sieci Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-06 16:33, z...@p...onet.pl pisze:
    > Może macie jakieś pomysły lub jest ktoś kto może wie jak poradzić
    > sobie z tym problemem. Bedę wdzięczny za każdą radę.
    > Pozdrawiam

    Zmienić sieć.

    Miałem problem odwrotny (nie dochodziły smsy wysłane z PL za granicę).
    Odpisali, że "nie we wszystkich krajach mają roaming" lol nieuki pieprzone;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-10-06 14:58:20
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-06 16:42, Liwiusz pisze:

    > Zmienić sieć.

    najlepiej na orange w ktorej to mmsy w kraju nie dochodza, tylko
    komunkat ze mozna na portalu obejrzec, wbrew poprawnej konfiguracji
    telefonu (raz dochodza raz nie, ale w wiekszosci ten glupi komunikat, a
    na bok robia z ludzi kretynow, sugerujac konfiguracje telefonu) .

    P.
    --
    http://dumpingowiec.pl - Faktury, Rachunki, Paragony, Magazyn,
    Księgowość - 35 zł!

  • 4. Data: 2011-10-06 16:50:09
    Od: z...@p...onet.pl

    On 6 Paź, 16:58, Pendrive <P...@d...pl> wrote:

> [...]
    > telefonu (raz dochodza raz nie, ale w wiekszosci ten glupi komunikat, a
    > na bok robia z ludzi kretynow, sugerujac konfiguracje telefonu) .

    Oczywiście na Orange nigdy!
    Mam nawet bilingi z telefonu zagranicznego, że operator obciążył
    abonenta za smsa do mnie, a do mnie sms nie dociera.
    Play wmawia mi, że mają umowę romingową z operatorem w Macedonii a tym
    czasem jak sprawdzam to mają ale tylko z jednym Cosmofon.
    Paranoja, trzeci świat.

  • 5. Data: 2011-10-06 19:24:28
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał

    > Paranoja, trzeci świat.

    A nadawca w Macedonii korzysta z karty Play w roamingu, czy korzysta z
    którejś z macedońskich sieci?

    --
    Maciek.

  • 6. Data: 2011-10-06 20:31:56
    Od: K <g...@z...gov.pl>

  • 7. Data: 2011-10-06 20:44:21
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    > "...Konkretnie chodzi o
    > smsy wysyłane z macedonskiej sieci komórkowej do Play..."

    No to po nitce do kłębka proponuję...
    Opłata za _wysłanie_ SMS to opłata w relacji terminal -> SMSC macierzystej
    sieci. Ile jest rodzajów raportów wysłania/dostarczenia esa i czy ktokolwiek
    próbował z nich skorzystać w omawianej sprawie?

    --
    Maciek.

  • 8. Data: 2011-10-07 13:52:25
    Od: z...@p...onet.pl

    On 6 Paź, 22:44, "Maciek." <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > sieci. Ile jest rodzajów raportów wysłania/dostarczenia esa i czy ktokolwiek
    > próbował z nich skorzystać w omawianej sprawie?

    Abonent korzysta z sieci macedońskiej, ma raport doręczenia wiadomości
    do mnie i opłaty są zarejestrowane na jego bilingu.
    Pisałem 3 reklamacje do Play i uparcie twierdzą, że problem leży po
    stronie macedońskiego operatora. W Macedonii właściciel również złożył
    reklamację i podobnie jak w Play operatro twerdzi, że z ich strony
    wszystko jest jak należy.
    Nie wiem chyba czas na zmiany...operatora

  • 9. Data: 2011-10-07 13:55:00
    Od: z...@p...onet.pl

    On 7 Paź, 15:52, z...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > wszystko jest jak należy.
    > Nie wiem chyba czas na zmiany...operatora- Ukryj cytowany tekst -

    Nie napisałem w poście to jest abonent w macedonii nie play w roamingu.

  • 10. Data: 2011-10-07 14:52:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 7 Paź, 15:52, z...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Nie napisałem w poście to jest abonent w macedonii nie play w roamingu.

    A od Ciebie wiadomości dochodzą na ten numer w Macedonii?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba