-
51. Data: 2011-03-17 18:32:53
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:iltjkn$cp6$1@news.onet.pl... W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
>> Użytkownik "KJ Siła Słów"<K...@n...com> napisał w wiadomości
>> news:ilqi71$gtd$1@inews.gazeta.pl...
>>> zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.
>> Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...
> No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po
> odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i
> zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna,
> prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone
> wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na
> takie zabawy.
To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
2-taktami, tylko i wyłącznie.
--
Grzybol
-
52. Data: 2011-03-17 18:37:16
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
> To zdecydowanie wola?bym iskry. W ?yciu mi sie nie zdarzy?o, ?eby ?wiece
> pad?y po zbyt krótkim odpaleniu. A odpala?em tego w ?yciu troche:-) Tak
> wogóle to problemy ze ?wiecami to z tego co pamietam mia?em raczej z
> 2-taktami, tylko i wy??cznie.
>
W Dukacie zdarzało mi się notorycznie,ale tylko na przednim
cylindrze,czasem wystarczyło trochę mocniej przycisnąć na nie do końca
rozgrzanym silniku
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
53. Data: 2011-03-17 18:51:13
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-03-17 19:37, Monster pisze:
> W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
>
>> To zdecydowanie wola?bym iskry. W ?yciu mi sie nie zdarzy?o, ?eby ?wiece
>> pad?y po zbyt krótkim odpaleniu. A odpala?em tego w ?yciu troche:-) Tak
>> wogóle to problemy ze ?wiecami to z tego co pamietam mia?em raczej z
>> 2-taktami, tylko i wy??cznie.
>>
> W Dukacie zdarzało mi się notorycznie,ale tylko na przednim
> cylindrze,czasem wystarczyło trochę mocniej przycisnąć na nie do końca
> rozgrzanym silniku
W japoncach pomaga czasami uniesienie fajki tak aby pomiedzy nia a
swieca walila iskra. Po chwili swieczki najczesciej juz dzialaja.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
54. Data: 2011-03-17 18:54:21
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:
> Użytkownik "Kuczu"<q...@g...com> napisał w wiadomości
> news:iltjkn$cp6$1@news.onet.pl... W dniu 2011-03-17 18:11, Grzybol pisze:
>>> Użytkownik "KJ Siła Słów"<K...@n...com> napisał w wiadomości
>>> news:ilqi71$gtd$1@inews.gazeta.pl...
>>>> zapewne zbyt krotko się grzał i poszły świece.
>>> Możesz to rozwinąć? To ciekawe co piszesz...
>> No niestety. Swiece, zwlaszcza standardowe marki NGK, lubia osiagnac po
>> odpaleniu swoja normalna temperature samooczyszczania. Odpalenie i
>> zgaszenie zimnego moto, gdy swiece jeszcze tej temperatury nie osiagna,
>> prowadzi dosyc czesto do ich smierci grupowo lub pojedynczo. Sprawdzone
>> wiele wiele razy. O dziwo swiece innych marek sa duzo odporniejsze na
>> takie zabawy.
>
> To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
> padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
> wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
> 2-taktami, tylko i wyłącznie.
>
No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.
W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
kranikowo-gaznikowe.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
55. Data: 2011-03-17 19:07:02
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: Monster <a...@o...pl>
W dniu 2011-03-17 19:54, Kuczu pisze:
> No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
> nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
> samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.
>
> W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
> kranikowo-gaznikowe.
>
W trakcie użytkowania nie wpadłem na to że to taka marka,średnio
świeczka padała po 3tys km,a wszyscy oferowali do mojego tylko NGK.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
56. Data: 2011-03-17 19:37:27
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:iltld4$jkt$1@news.onet.pl...> No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim
sprobowalem raz NGK bo akurat
> nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
> samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.
> W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
> kranikowo-gaznikowe.
Jakoś nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami - mialem kumpli, ktorzy
wydawali kupe kasy na markowe swieczki. Ten takie, inny jeszcze jakies cuda.
Opowiadali jak po zmianie czują, że teraz to dopiero motur jedzie. Jezdzilem
tymi ich moturami i przed i po zmianach - nie bylo nigdy zadnej roznicy.
Chyba ze ewidentnie swieca padla i wymieniona byla na nowa, to tak. A ja
moze za mlodu z biedy, teraz z oszczednosci kupuje z reguly najtansze lub te
w sredniej cenie:-) Wiec jak z dosią - nie widac roznicy to po co
przeplacac. NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.
Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby
poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć nową swiece. Dlatego to dla mnie takie
novum:-)
--
Grzybol
-
57. Data: 2011-03-17 19:45:24
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: RadoslawF <r...@o...pl>
Dnia 2011-03-17 18:13, Użytkownik Grzybol napisał:
>>> haha Dobre 750-tke na popych :D
>>> Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..
>> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
>> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
>> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?
>> Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
>> Norbi
>> BLACK XX'03
>
> No. My kiedyś w paru odpaliliśmy robura na pych. Ktoś przebije?
Ciężarówkę ważącą na pusto coś koło 9 ton odpalali kręcąc wałem.
Jeden siadał w kabinie i wkładał bieg a drugi kładł się pod spodem
zakręcał wałem a silnik łapał na pierwszym metrze.
Nie wierzyłem dopóki tego nie zobaczyłem na własne oczy,
ale fakt że silnik był ciepły jak to pokazywali.
Pozdrawiam
-
58. Data: 2011-03-17 19:49:43
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: "Grzybol" <g...@w...pl>
Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:iltocn$v40$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-03-17 18:13, Użytkownik Grzybol napisał:
>>>> haha Dobre 750-tke na popych :D
>>>> Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..
>>> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
>>> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
>>> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?
>>> Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
>>> Norbi
>>> BLACK XX'03
>> No. My kiedyś w paru odpaliliśmy robura na pych. Ktoś przebije?
> Ciężarówkę ważącą na pusto coś koło 9 ton odpalali kręcąc wałem.
> Jeden siadał w kabinie i wkładał bieg a drugi kładł się pod spodem
> zakręcał wałem a silnik łapał na pierwszym metrze.
> Nie wierzyłem dopóki tego nie zobaczyłem na własne oczy,
> ale fakt że silnik był ciepły jak to pokazywali.
> Pozdrawiam
OK, teraz pora na czołg:-)
--
Grzybol
-
59. Data: 2011-03-17 19:51:30
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 17 Mar 2011 18:13:05 +0100 osobnik zwany Grzybol
wystukał:
> U?ytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
> news:4d80dbf3$0$2443$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2011-03-16
> 15:08, matrixm01 pisze:
>>> haha Dobre 750-tke na popych :D
>>> ?ycze udanej zabawy:D Pchaae to mo?esz wsk albo komarka..
>> Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
>> troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
>> powiedzenia to po prostu nie pisz ok ? Tak samo odpalalem XJ 600, FJ
>> 1200, FJR 1300 i XX-a Norbi
>> BLACK XX'03
>
> No. My kiedy? w paru odpalili?my robura na pych. Kto? przebije?
jelcz ogórek z przyczepą :)
--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
60. Data: 2011-03-17 19:55:02
Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iltobv$sba$...@m...internetia.pl...
> Jakoś nigdy nie wierzylem w czary-mary ze swiczkami
Mialem w MZ'cie (TS 250) taki przypadek, ze nie moglem nigdzie dostac dysz
do gaznika, wiec pozakladalem od ETZ'ty i jakbym nie regulowal to bylo zbyt
bogato. Jedyna swieca ktora to przepalala to cztero-elektrodowy bosch. Z
kompletnie mi nie znanych przyczyn, bo teoretycznie wiecej elektrod=wieksza
trwalosc, a tu taki numer.
Poza tym jednym przypadkiem nigdy tez nie odnotowalem roznic. Jedynie w
trwalosci irydowek w puszce - oryginaly wytrzymaly ~40kkm, a irydowki
kolejne 240kkm ;)
> NGK mialem w paru samochodach - nigdy nic im sie nie stalo.
Ja tez, ale w puszkach nigdy nie mialem gaznika, tak wiec gdyby nie moto to
nie wiedzialbym jak wyglada dzwignia ssania.
> Moturowe jakies czulsze? :-) Szczerze to NIGDY w zyciu nie slyszalem, zeby
> poprzez zbyt krotkie odpalenie zepsuć nową swiece. Dlatego to dla mnie
> takie novum:-)
Tak calkiem popsuc to nie, ale wystarczajaco, zeby nie chcial odpalic;)
Mialem tak w bandziorze, ze padly. Nie majac nic lepszego do roboty z tymi
swieczkami wygrzalem je nad palnikiem kuchenki gazowej - pomoglo.
Nie wiem czy ta metoda jest zawsze pomocna, ale u mnie zadzialala.
--
pzdr:
Ivam