  • 31. Data: 2011-03-17 14:51:50
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

    Ale nie pisz tego tutaj, pamietaj ze grupe czytuja dzieci ze scigacza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-03-17 14:57:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Moze byc tez tak, ze pompa paliwa nie podaje paliwa bez napiecia i nic nie
    > pomoze pchanie, bo nie ma paliwa w cylindrach. Kiedys probowalem RF600 tak
    > odpalic i nie dalo rady, wymyslilem wlasnie ta teorie z pompa paliwa.

    Watpliwa sprawa. Ja tez mam pompy paliwa, nawet dwie. Na kempingu
    zdechlem akumulator ladowaniem komorki tak ze w nocy ledwo kontrolki sie
    swiecily i dalo rade odpalic. Przeciez jakies paliwo w gaznikach
    jest i silnik je zasysa, pompa(y) utrzymuja tylko cisnienie ktorego
    mogla by niezapewnic grawitacja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-03-17 14:58:22
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Kamil Nowak
    Brzydze sie czopernikami.

    Ja Ci k dam czopernika - cracorejferze

  • 34. Data: 2011-03-17 15:01:05
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***AZ i
    KJ Nie lepiej raz a dobrze zapchac
    żeś sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
    recepte na wszystko.

    Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment do KHI.

    Ach jak to sie wszystko plecie - KHI i pchanie choc niekoniecznie w
    tej kolejnosci i sensie

    T.

  • 35. Data: 2011-03-17 15:04:00
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka
    "Jasio"
    "Wojtek Sobociński"

    > Sądzę, że utrudnieniem była akurat duża pojemność przy małej ilości
    > cylindrów.
    > Ale mogę się mylić.

    A ja sondzem ze to brak techniki - wielokrotnie widzialem palenie
    trampka na pych i to na dodatek na mietkim (w lesie)
    chyba mam nawet gdzies foto ze zlotu XTZ club.

  • 36. Data: 2011-03-17 15:08:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > chyba mam nawet gdzies foto ze zlotu XTZ club.

    No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia w
    normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-03-17 15:17:59
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

    Ty, ale ja juz mam chlopaka.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 38. Data: 2011-03-17 15:19:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Ty, ale ja juz mam chlopaka.

    no to może pora na meżczyznę?

    KJ men

  • 39. Data: 2011-03-17 15:19:13
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Kamil Nowak 'Amil'
    Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej
    do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

    Ekologia ekologia ekologia - tylko punkt resajklingu wchodzi w gre

  • 40. Data: 2011-03-17 15:20:01
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 16:08, AZ pisze:

    > No i czy nie zal Ci tego gdy rano przed wyjsciem z domu widzisz goscia w
    > normalnych ciuchach, mp3 na uszach i skuterowym kasku?

    widziec widzi, ale mu nie odmachuje.

    KJ