  • 21. Data: 2011-03-17 13:48:29
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl> wrote:

    > Jak jesteś taki mądry to dam ci odpalic moją hondę cb 750 na popych.
    > Tylko zarezerwuj sobie dużo czasu hehe :D

    Publicznie tak sie przyznawac ze jest sie sierotka ktora nie umie moto
    na pych odpalic? To, ze Tobie sie nie udalo nie oznacza, ze jest to
    niemozliwe.

    Palilem ZZR 1200 z pychu, bez wiekszego problemu.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-03-17 14:14:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Palilem ZZR 1200 z pychu, bez wiekszego problemu.

    Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej
    do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2011-03-17 14:15:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Nie lepiej raz a dobrze zapchac takie kawasaki na zlom czy moze raczej
    > do najblizszego stawu/rzeki/szamba?

    Podaj reke koledze Tyfusowi.

    Pieprzeni Hondziarze...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-03-17 14:19:04
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Nie lepiej raz a dobrze zapchac

    żeś sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
    recepte na wszystko.

    KJ i pornosy bez recepty

  • 25. Data: 2011-03-17 14:23:38
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-17 15:19, KJ Siła Słów pisze:

    > żeś sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
    > recepte na wszystko.
    >
    > KJ i pornosy bez recepty
    Jeszcze trochę to hasło "kawasaki" będzie nakręcało większe flejmy niż
    "olej samochodowy do moto":)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 26. Data: 2011-03-17 14:26:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Podaj reke koledze Tyfusowi.

    Brzydze sie czopernikami.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2011-03-17 14:27:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Brzydze sie czopernikami.

    Czy ja o czyms nie wiem? Przeciez kolega ujezdza skutera a na czoperach
    tylko sobie zdjecia robi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-03-17 14:29:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-17, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > żeś sie naogladal chlopaku filmow z duzymi murzynami i nagle odkryles
    > recepte na wszystko.

    Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment do KHI. Bo juz myslalem zem
    sam wsrod tych rozswcieczonych Amilow i Tyfusow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-03-17 14:47:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 15:29, AZ pisze:

    > Jak dobrze, ze nie umarl w Tobie sentyment

    Predzej do Amila, tylko to ma malo wspolnego z sentymentem.

    KJ

  • 30. Data: 2011-03-17 14:51:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Mar 2011 11:57:51 +0100) ktos podajacy sie za Jasio
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Sądzę, że utrudnieniem była akurat duża pojemność przy małej ilości
    > cylindrów.
    > Ale mogę się mylić.

    Moze byc tez tak, ze pompa paliwa nie podaje paliwa bez napiecia i nic nie
    pomoze pchanie, bo nie ma paliwa w cylindrach. Kiedys probowalem RF600 tak
    odpalic i nie dalo rady, wymyslilem wlasnie ta teorie z pompa paliwa.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/