-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: yabba <g...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie chce zapalić
Date: Tue, 12 Jun 2018 13:42:34 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <pfobjb$q19$1@node1.news.atman.pl>
References: <5b1fa369$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
<pfo9dc$ntr$1@node1.news.atman.pl>
<5b1fad04$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1528803755 26665 89.72.146.8 (12 Jun 2018 11:42:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jun 2018 11:42:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <5b1fad04$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180611-4, 2018-06-11), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633508
[ ukryj nagłówki ]W dniu 12-06-2018 o 13:25, Trybun pisze:
> W dniu 2018-06-12 o 13:05, yabba pisze:
>> W dniu 12-06-2018 o 12:44, Trybun pisze:
>>>
>>> Pytanie do tych co mają jakieś pojęcie o współczesnych autach.
>>> Sytuacja wygląda następująco, - zaistniała konieczność wymiany
>>> pękniętego wężyka płynu chłodzącego. A że to w miarę "nowoczesne"
>>> auto to do takiej operacji trzeba było rozebrać nieomal pół
>>> samochodu, łącznie z wymontowaniem rozrusznika. Naprawiłem co trzeba,
>>> złożyłem i klops, auto nie chce zapalić - nie ma iskry. Co mogłem
>>> schrzanić, bo wcześniej palił na dotyk? Aha, auto to benzyna z gazem.
>>>
>>
>> Nie podłączyłeś jakiejś kostki elektrycznej albo któregoś z czujników.
>> Albo urwałeś kabelek.
>> Zacznij od sprawdzenia czy jest dobrze podłączony sterownik silnika,
>> czy ma zasilanie, masa z akumulatora do karoserii i bloku silnika oraz
>> podłączenia czujnika położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
>> Czy masz interfejs i program do tego samochodu?
>>
>> yabba
>>
>
> Niestety nie mam. A urwanie czegoś całkiem prawdopodobne, tam jest taki
> gąszcz kabli, kabelków i innych dupereli, a wszystko trzeba robić
> siłowo, że nie tylko można coś urwać ale nawet tego nie zauważyć..
>
> Bez tego narzędzia nie da się sprawdzić jakoś sterownika i czujników?
Ułatwia stwierdzenie czy sterownik w ogóle żyje i ma zasilanie oraz jaki
czujnik się nie zgłasza.
> Chociaż odłączenie masy najbardziej prawdopodobne. Do czego mogłaby być
> podłączona?
>
Masa łączy grubym kablem minus akumulatora, karoserię samochodu i blok
silnika. Czasem jest to jeden kabel, czasem dwa.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.18 13:46 Kamil 'Model
- 12.06.18 15:16 Trybun
- 12.06.18 15:18 Trybun
- 12.06.18 16:11 sirapacz
- 12.06.18 16:23 yabba
- 12.06.18 16:57 Trybun
- 12.06.18 16:59 Trybun
- 12.06.18 17:20 yabba
- 13.06.18 00:02 sirapacz
- 13.06.18 07:50 Mirek Ptak
- 13.06.18 14:18 Trybun
- 13.06.18 14:18 Trybun
- 14.06.18 14:06 sirapacz
- 14.06.18 15:49 Trybun
- 14.06.18 15:48 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=