eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie chce zapalićRe: Nie chce zapalić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie chce zapalić
    Date: Tue, 12 Jun 2018 13:42:34 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <pfobjb$q19$1@node1.news.atman.pl>
    References: <5b1fa369$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfo9dc$ntr$1@node1.news.atman.pl>
    <5b1fad04$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1528803755 26665 89.72.146.8 (12 Jun 2018 11:42:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jun 2018 11:42:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    In-Reply-To: <5b1fad04$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180611-4, 2018-06-11), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633508
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12-06-2018 o 13:25, Trybun pisze:
    > W dniu 2018-06-12 o 13:05, yabba pisze:
    >> W dniu 12-06-2018 o 12:44, Trybun pisze:
    >>>
    >>> Pytanie do tych co mają jakieś pojęcie o współczesnych autach.
    >>> Sytuacja wygląda następująco, - zaistniała konieczność wymiany
    >>> pękniętego wężyka płynu chłodzącego. A że to w miarę "nowoczesne"
    >>> auto to do takiej operacji trzeba było rozebrać nieomal pół
    >>> samochodu, łącznie z wymontowaniem rozrusznika. Naprawiłem co trzeba,
    >>> złożyłem i klops, auto nie chce zapalić - nie ma iskry. Co mogłem
    >>> schrzanić, bo wcześniej palił na dotyk? Aha, auto to benzyna z gazem.
    >>>
    >>
    >> Nie podłączyłeś jakiejś kostki elektrycznej albo któregoś z czujników.
    >> Albo urwałeś kabelek.
    >> Zacznij od sprawdzenia czy jest dobrze podłączony sterownik silnika,
    >> czy ma zasilanie, masa z akumulatora do karoserii i bloku silnika oraz
    >> podłączenia czujnika położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
    >> Czy masz interfejs i program do tego samochodu?
    >>
    >> yabba
    >>
    >
    > Niestety nie mam. A  urwanie czegoś całkiem prawdopodobne, tam jest taki
    > gąszcz kabli, kabelków i innych dupereli, a wszystko trzeba robić
    > siłowo, że nie tylko można coś urwać ale nawet tego nie zauważyć..
    >
    > Bez tego narzędzia nie da się sprawdzić jakoś sterownika i czujników?

    Ułatwia stwierdzenie czy sterownik w ogóle żyje i ma zasilanie oraz jaki
    czujnik się nie zgłasza.

    > Chociaż odłączenie masy najbardziej prawdopodobne. Do czego mogłaby być
    > podłączona?
    >

    Masa łączy grubym kablem minus akumulatora, karoserię samochodu i blok
    silnika. Czasem jest to jeden kabel, czasem dwa.

    yabba


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: