  • 21. Data: 2012-01-27 01:25:04
    Temat: Re: Nie było:
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kkk

    > Widzę średnią i wiem, że sam potrafię zachowując zbliżoną po mieście
    > spalić dużo... lub "przyzwoicie" ;)

    40 km/h wiele razy wychodziło mi na pełnym baku po Warszawie i zawsze
    kończyło się to spalaniem ok. 15 l/100 km. :>

  • 22. Data: 2012-01-27 22:00:13
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ile pali c63amg.
    >
    > http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.
    jpg

    i fotka cyknieta Nokia E52 zenada
    bieda w takim aucie to wstyd

    rownie dobrze mozna tam wsiasc z spodniami zakupionymi w Lidlu :)

  • 23. Data: 2012-01-28 01:36:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

    > i fotka cyknieta Nokia E52 zenada
    > bieda w takim aucie to wstyd

    Straszne.

    > rownie dobrze mozna tam wsiasc z spodniami zakupionymi w Lidlu :)

    A nie można?

  • 24. Data: 2012-01-28 01:45:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 26 Jan 2012 12:06:46 +0100, megrims wrote:

    > Ile pali c63amg.
    >
    > http://img259.imageshack.us/img259/6559/20100408024.
    jpg

    Mniej niż mój Civic :)

  • 25. Data: 2012-01-28 13:11:38
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 01:36, to pisze:
    > begin KrisPolska

    > Straszne.

    > A nie można?

    Ziomuś - nie zachodzi...
    Tylko orygynalne sztany Adidaska z placu

    ;)

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 26. Data: 2012-01-28 13:56:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Ziomuś - nie zachodzi...
    > Tylko orygynalne sztany Adidaska z placu

    Z czema paskami!!!