  • 1. Data: 2013-10-17 12:26:35
    Temat: Nie-AMOLED z super kątami
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak AMOLED? Bo
    ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie pamiętam: Z, T, albo S) i
    sprzedawca twierdził, że to nie jest AMOLED, a na moje oko to nie mógł być LCD.
    Dodam, dla pewności, że oglądałem telefon włączony, a nie z naklejoną na ekran
    kolorową naklejką ;-)

    latet

  • 2. Data: 2013-10-17 13:14:20
    Temat: Re: Nie-AMOLED z super kątami
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Latet nabazgrał(a):

> [...]
    > a na moje oko to nie mógł być LCD. Dodam, dla pewności, że oglądałem
    > telefon włączony, a nie z naklejoną na ekran kolorową naklejką ;-)

    Sony ma LCD 1080p + BrawiaEngine do poprawy"" kolorów

    Tu masz mały teścik:
    http://pclab.pl/art52450-2.html

  • 3. Data: 2013-10-17 15:35:08
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 17.10.2013 12:26, Latet pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak
    > AMOLED?
    jeśli chodzi o konkurencje, mierzenie kątów kątomierzem - nie. Jeśli zaś
    chodzi o walory użytkowe - ja bym powiedział- ze prawie każdy dobry
    telefon liczącej się firmy ma użyteczne kąty. O ile chodzi Ci ( wiem
    znowu) o walory użytkowe to może zwróć uwagę czy widać co telefon
    wyświetla w słoneczny dzień?
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-10-17 15:45:21
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-10-17 12:26, Latet wrote:
> [...]
    > oko to nie mógł być LCD. Dodam, dla pewności, że oglądałem telefon
    > włączony, a nie z naklejoną na ekran kolorową naklejką ;-)

    Tragedii oczywiscie nie ma ale fakt faktem, ze wyswietlacze w Z i Z1 sa
    mocno takie sobie pod wzgledem katow i czerni:
    http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/75805-im
    age/Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samp
    les-emerge.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=B-_9qVNUvds

  • 5. Data: 2013-10-18 18:01:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >pamiętam: Z, T, albo S) i sprzedawca twierdził, że to nie jest
    >AMOLED, a na moje oko to nie mógł być LCD.

    Teoretycznie technologia IPS daje lepsze katy - przyjrzyj sie
    telewizorom na wystawie, to sie daje z boku ogladac.

    Ktory telefon to ma, nie wiem.

    Ha, google cos pokazuje
    http://blog.gsmarena.com/here-is-how-the-displays-of
    -the-global-sony-xperia-z-and-its-sibling-for-ntt-do
    como-in-japan-fare-side-by-side/

    http://www.xperiablog.net/2013/02/11/xperia-z-displa
    y-comparison-roundup/
    http://www.xperiablog.net/2013/03/04/xperia-z-europe
    an-and-japanese-displays-compared/
    http://www.xperiablog.net/2013/05/20/jdi-develops-5-
    inch-fhd-tft-lcd-display-with-integrated-touch-pixel
    -eyes/
    http://www.androidcentral.com/sony-xperia-t-review

    J.

  • 6. Data: 2013-10-19 20:01:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message
    > Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak AMOLED?

    Akurat w telefonach kąty są najmniej istotnym parametrem...
    Zastanów się dlaczego :-)