  • Data: 2013-10-18 18:01:58
    Temat: Re: Nie-AMOLED z super kątami
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup
    >Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak
    >AMOLED? Bo ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie
    >pamiętam: Z, T, albo S) i sprzedawca twierdził, że to nie jest
    >AMOLED, a na moje oko to nie mógł być LCD.

    Teoretycznie technologia IPS daje lepsze katy - przyjrzyj sie
    telewizorom na wystawie, to sie daje z boku ogladac.

    Ktory telefon to ma, nie wiem.

    Ha, google cos pokazuje
    http://blog.gsmarena.com/here-is-how-the-displays-of
    -the-global-sony-xperia-z-and-its-sibling-for-ntt-do
    como-in-japan-fare-side-by-side/

    http://www.xperiablog.net/2013/02/11/xperia-z-displa
    y-comparison-roundup/
    http://www.xperiablog.net/2013/03/04/xperia-z-europe
    an-and-japanese-displays-compared/
    http://www.xperiablog.net/2013/05/20/jdi-develops-5-
    inch-fhd-tft-lcd-display-with-integrated-touch-pixel
    -eyes/
    http://www.androidcentral.com/sony-xperia-t-review

    J.