  • 21. Data: 2016-11-23 06:10:35
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.11.2016 o 15:46, re pisze:
    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę
    > - jesteś mistrzem"
    >
    > :-)
    Pytania w stylu "co poeta miał na myśli".
    Jednak 10/15.
    Jacek

  • 22. Data: 2016-11-23 07:53:30
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 23:22, re pisze:

    > A ja na wyprzedzaniu z prawej na autostradzie.
    > Bo kultura mowi mi, ze powinno sie zwolnic a przepis mówi nie, jedz,
    > wyprzedzaj, chociaz widzisz, ze ci ktos z lewej strony na pas wjezdza ;-P
    > ---
    > Tam było coś, że dopuszczalne jest, ale nie można przeszkadzać

    Było o obowiązku rezygnacji z manewru wyprzedzania. Z przepisów nie
    wynika że obowiązek jest, więc odpowiedź jest jasna.
    Za to pytanie z mżawką iście kretyńskie. Jadę sobie suchą drogą, nagle
    pojawia się mżawka, super, "zmniejszyła się możliwość wystąpienia
    poślizgu" no to rura! ;)

  • 23. Data: 2016-11-23 10:07:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 22.11.2016 o 15:46, re pisze:
    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >Pytania w stylu "co poeta miał na myśli".

    Polowa, bo w czesci jednak widac jasne implikacje prawne.

    J.

  • 24. Data: 2016-11-23 10:24:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk
    >
    > "Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę -
    > jesteś mistrzem"

    13/15

    Jakbym nie wiedział, że pytania są z "haczykiem", to na pewno byłoby gorzej.

    Pytanie z mżawką jest źle sformułowane.
    Pytanie z olejem jest bardzo podchwytliwe.

    Widać, że pytania są układane w celu uwalenia egzaminowanych.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 25. Data: 2016-11-23 10:44:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A ja na wyprzedzaniu z prawej na autostradzie.
    > Bo kultura mowi mi, ze powinno sie zwolnic a przepis mówi nie, jedz,
    > wyprzedzaj, chociaz widzisz, ze ci ktos z lewej strony na pas wjezdza ;-P

    Ja się skutecznie pozbyłem tej kultury na południowej obwodnicy
    Warszawy, gdzie prawy pas jest często najszybszy. Chyba Polacy nie
    dorośli jeszcze do trzech pasów - przyspawanych do lewego pasa przy
    dwóch pasach ruchu jest zdecydowanie mniej, niż przyspawanych do
    środkowego przy 3 pasach.

  • 26. Data: 2016-11-23 11:00:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2016 o 10:44, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > dorośli jeszcze do trzech pasów - przyspawanych do lewego pasa przy
    > dwóch pasach ruchu jest zdecydowanie mniej, niż przyspawanych do

    Ja tam sobie tą tradycje w narodzie chwalę. Dzięki temu można szybciutko
    prawym pojechać. Gorzej jak się trafi jakas prawilna pizda, co to akurat
    prawym musi się wlec;)

    A tak na poważnie, to ludzie widząc trójpasmową "autostradę" głupieją -
    nieprzyzwyczajeni;) Tym bardziej, jak wcześniej 100km od Łodzi jechali,
    a tam wszyscy tylko lewym...

    Shrek

  • 27. Data: 2016-11-23 11:42:52
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 listopada 2016 07:53:35 UTC+1 użytkownik spider napisał:

> [...]
    > Za to pytanie z mżawką iście kretyńskie. Jadę sobie suchą drogą, nagle
    > pojawia się mżawka, super, "zmniejszyła się możliwość wystąpienia

    To pytanie tez ma więcej głębi:
    Jak pada grad to raczej nie jest zimno. A wręcz się ociepla.
    Więc grad może sprawić że wcale bardziej slisko nie będzie.

    Za to mżawka jak spadnie to może szybko zamarznąć i będzie istna katastrofa - slisko
    jak diabli.

    Pytania niektóre głupio zadane.

    Inne spoko tyle że pokazuja jak nieintuicyjne mamy przepisy...

  • 28. Data: 2016-11-23 11:47:03
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 23 listopada 2016 10:44:28 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:

> [...]
    > dorośli jeszcze do trzech pasów - przyspawanych do lewego pasa przy
    > dwóch pasach ruchu jest zdecydowanie mniej, niż przyspawanych do

    A ja to akurat rozumiem.
    Na trzy pasmowej drodze prawy pas jest dla włączająchch sie do ruchu i ewentualnie
    ciężarówek. Jadąc nim nikomu nie wadze jak sie włącza do ruchu i zazwyczaj jednak
    jade troche szybciej od ciężarówek.
    Na prawym jadą szybcy. Albo troche szybcy albo bardziej szybcy. I niech se jadą.

    W ten sposób na środkowym jest najwięcej ludzi bo chcą jechać spokojnie.

    Nie ma co narzekać. Zamiast tego możesz mieć "szachownice" jak w usa albo obowiązek
    jazdy po prawej i ciagłe zmiany pasa.

    IMHO u nas jest optymalnie mimo ze niektórym sie nie podoba...

  • 29. Data: 2016-11-23 12:17:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-23 o 11:47, s...@g...com pisze:

> [...]
    jazdy po prawej i ciagłe zmiany pasa.

    > IMHO u nas jest optymalnie mimo ze niektórym sie nie podoba...

    W przepisach jest nakazana jazda prawym pasem.
    Nawet jak niektórzy tego nie wiedza i im się to nie podoba.

  • 30. Data: 2016-11-23 12:20:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2016 o 12:17, t-1 pisze:

    > W przepisach jest nakazana jazda prawym pasem.
    > Nawet jak niektórzy tego nie wiedza i im się to nie podoba.

    Trochę upraszczasz. Bo ktoś zapyta co pan robił w damskiej toalecie;)

    Shrek