    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Niby ma być lepiej, czyli właściwie jak? Uwaga blog
    Date: Mon, 7 Jun 2010 16:06:28 +0000 (UTC)

    Dnia 07.06.2010 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > Za wyjatkiem opcji ucieczki do przodu, ktora to czasem sie przydaje.

    Tak sobie czytam, i myślę że w sumie dobre rady są dobre, tyle że gówno
    warte. I nie chodzi o to że każdą teoretyczną sytuację można sprowadzić
    do absurdu. Tylko o to że sytuacja na drodze bywa szybkozmienna, a
    nasze (no przynajmniej moje) możliwości postrzegania i oceny, dość
    ograniczone. Doświadczenie, czy teoretycznie nabyta wiedza pozwalające
    na szybką ocenę sytuacji za pomocą schematu, zwykle się sprawdza. Ale
    tylko do czasu gdy coś nie potoczy się inaczej niż zwykle. Wtedy nagle
    robi się nieciekawie.
    Tak, ten w czerwonym zaskoczył, jechał grzecznie prawym, kawał za
    ciężarówką. Dostał etykietkę niegroźny, a ja kombinowałem, jak się tu
    dalej, już za tirem sprawy potoczą. W tle widać było ładny długi pusty
    szybki winkiel.
    A yaris, nie, ten nie zaskoczył, ten był do bólu typowy. No może trochę
    tym że nie odpuścił, bo zwykle odpuszczają.

    I tyle. "Czterosuwowa piecdziesiatka chinskiej produkcji" dla wszystkich
    ;) będzie bezpieczniej, a już na pewno bardziej przewidywalnie.

    --
    kakmaratgmaildotcom