  • 11. Data: 2022-01-21 16:57:54
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-21 o 16:22, ii pisze:

    > Pozostaje by mogło jeździć na tej trakcji.

    Problem w tym, że żywotność baterii jest liczona na cykle ładowań.
    Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    takie podładowania też się liczą jako ładowanie? W takim razie to by
    znaczyło, że taka bateria to wystarcza (tzn. jest w pełni sprawna) na 2
    lata. Nie wiem też, czy autobusy elektryczne wymagające podładowania
    mają dłuższe czasy postoju na pętli? A jeśli nie jest rozładowany to się
    podładowuje?

    T.

  • 12. Data: 2022-01-21 17:25:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.01.2022 o 16:57, T. pisze:

> [...]
    > lata. Nie wiem też, czy autobusy elektryczne wymagające podładowania
    > mają dłuższe czasy postoju na pętli? A jeśli nie jest rozładowany to się

    Trochę "dziecinne" te twoje pytania :-) Jakbyś dopiero zaczynał dyskusje
    w temacie elektryków.

  • 13. Data: 2022-01-21 19:46:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.01.2022 o 12:05, RadoslawF pisze:

    > Jak byś Czaruś zastosował się do tej rady to nie zawracał byś dupy.
    > Ale miło wiedzieć że kretynek jednak się zdenerwował i zawołał pomoc.

    nikogo nie wołał, sam widzę, żeś imbecyl, który na każdy jego link ma
    ten sam kretyński tekścik, który wykluł się w twojej pustej łepetynie

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2022-01-22 08:05:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-21 o 19:46, Czarek pisze:

    > nikogo nie wołał, sam widzę, żeś imbecyl, który na każdy jego link ma
    > ten sam kretyński tekścik, który wykluł się w twojej pustej łepetynie

    Wołał, wołał.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2022-01-22 20:56:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    > takie podładowania też się liczą jako ładowanie?

    Pewnie tak, bo dziś widziałem dwa elektyki odpoczywające na pętli i
    tylko jedne się ładował (ładowarki były dwie). Być może drugi nie
    potrzebował bo miał na powrót do drugiej pętli więc nie "marnowali" cyklu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 16. Data: 2022-01-23 19:50:21
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.01.2022 o 20:56, Shrek pisze:

    > Pewnie tak, bo dziś widziałem dwa elektyki odpoczywające na pętli i
    > tylko jedne się ładował (ładowarki były dwie).  Być może drugi nie
    > potrzebował bo miał na powrót do drugiej pętli więc nie "marnowali" cyklu.

    Daruj.

  • 17. Data: 2022-01-23 20:53:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 19:50, ii pisze:

    > Daruj.

    Daruję:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 18. Data: 2022-01-23 23:02:27
    Od: Maciek <maciek@>

    > Solaris dawno już takie produkuje - jeżdżą w Warszawie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Qr4UC-T4Z6c
    > T.

    W Kraku od 2014 są elektryki, Solarisy elektryczne od 2016tego no i
    ciągle uzupełniają tabor. Teraz widać przyszedł czas na inne,
    hiszpańskie. Ogólnie fioła mają na tym punkcie.

  • 19. Data: 2022-01-24 07:26:48
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 01:30, ii pisze:
    > Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8

    a jechałem przedwczoraj tym 169 ,bardzo ciekawy pojazd

  • 20. Data: 2022-01-24 15:09:03
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-23 o 23:02, Maciek pisze:

    > W Kraku od 2014 są elektryki, Solarisy elektryczne od 2016tego no i
    > ciągle uzupełniają tabor. Teraz widać przyszedł czas na inne,
    > hiszpańskie. Ogólnie fioła mają na tym punkcie.

    Na Zachodzie już znane są przypadki zawieszania kursów elektryków w
    związku ze wzrostem kosztów prądu.
    T.