eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNi pies, ni wydra ...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2022-01-21 16:57:54
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-21 o 16:22, ii pisze:
    > W dniu 21.01.2022 o 13:27, T. pisze:
    >> W dniu 2022-01-21 o 12:50, ii pisze:
    >>> W dniu 20.01.2022 o 10:04, T. pisze:
    >>>> W dniu 2022-01-20 o 01:30, ii pisze:
    >>>>> Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >>>>>
    >>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8
    >>>>
    >>>> Solaris dawno już takie produkuje - jeżdżą w Warszawie.
    >>>> https://www.youtube.com/watch?v=Qr4UC-T4Z6c
    >>>
    >>> A ładują się tymi pantografami?
    >>>
    >>
    >> Tak.
    >> https://www.youtube.com/watch?v=V2ZEec7ak4M
    >>
    >> Z tego co znalazłem w necie:
    >> To jedenaście punktów ładowania na pętlach: Spartańska, Esperanto,
    >> Szczęśliwice, Nowodwory, Konwiktorska i Chomiczówka.
    >
    > Pozostaje by mogło jeździć na tej trakcji.
    >

    Problem w tym, że żywotność baterii jest liczona na cykle ładowań.
    Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    takie podładowania też się liczą jako ładowanie? W takim razie to by
    znaczyło, że taka bateria to wystarcza (tzn. jest w pełni sprawna) na 2
    lata. Nie wiem też, czy autobusy elektryczne wymagające podładowania
    mają dłuższe czasy postoju na pętli? A jeśli nie jest rozładowany to się
    podładowuje?

    T.


  • 12. Data: 2022-01-21 17:25:12
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.01.2022 o 16:57, T. pisze:
    > W dniu 2022-01-21 o 16:22, ii pisze:
    ...
    >>>
    >>> Z tego co znalazłem w necie:
    >>> To jedenaście punktów ładowania na pętlach: Spartańska, Esperanto,
    >>> Szczęśliwice, Nowodwory, Konwiktorska i Chomiczówka.
    >>
    >> Pozostaje by mogło jeździć na tej trakcji.
    >>
    >
    > Problem w tym, że żywotność baterii jest liczona na cykle ładowań.
    > Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    > takie podładowania też się liczą jako ładowanie? W takim razie to by
    > znaczyło, że taka bateria to wystarcza (tzn. jest w pełni sprawna) na 2
    > lata. Nie wiem też, czy autobusy elektryczne wymagające podładowania
    > mają dłuższe czasy postoju na pętli? A jeśli nie jest rozładowany to się
    > podładowuje?

    Trochę "dziecinne" te twoje pytania :-) Jakbyś dopiero zaczynał dyskusje
    w temacie elektryków.


  • 13. Data: 2022-01-21 19:46:13
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: Czarek <c...@n...fm>



    W dniu 21.01.2022 o 12:05, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2022-01-21 o 07:31, Czarek pisze:
    >
    >>>> Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >>>>
    >>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8
    >>>
    >>>
    >>> Znowu kretynku reklamujesz ten portal.
    >>>
    >>>
    >> To nie czytaj i nie zawracaj dupy
    >
    > Jak byś Czaruś zastosował się do tej rady to nie zawracał byś dupy.
    > Ale miło wiedzieć że kretynek jednak się zdenerwował i zawołał pomoc.
    >
    >
    nikogo nie wołał, sam widzę, żeś imbecyl, który na każdy jego link ma
    ten sam kretyński tekścik, który wykluł się w twojej pustej łepetynie

    --
    Czarek


  • 14. Data: 2022-01-22 08:05:09
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-21 o 19:46, Czarek pisze:
    >
    >
    > W dniu 21.01.2022 o 12:05, RadoslawF pisze:
    >> W dniu 2022-01-21 o 07:31, Czarek pisze:
    >>
    >>>>> Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >>>>>
    >>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8
    >>>>
    >>>>
    >>>> Znowu kretynku reklamujesz ten portal.
    >>>>
    >>>>
    >>> To nie czytaj i nie zawracaj dupy
    >>
    >> Jak byś Czaruś zastosował się do tej rady to nie zawracał byś dupy.
    >> Ale miło wiedzieć że kretynek jednak się zdenerwował i zawołał pomoc.
    >>
    >>
    > nikogo nie wołał, sam widzę, żeś imbecyl, który na każdy jego link ma
    > ten sam kretyński tekścik, który wykluł się w twojej pustej łepetynie

    Wołał, wołał.


    Pozdrawiam


  • 15. Data: 2022-01-22 20:56:53
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2022 o 16:57, T. pisze:

    > Problem w tym, że żywotność baterii jest liczona na cykle ładowań.
    > Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    > takie podładowania też się liczą jako ładowanie?

    Pewnie tak, bo dziś widziałem dwa elektyki odpoczywające na pętli i
    tylko jedne się ładował (ładowarki były dwie). Być może drugi nie
    potrzebował bo miał na powrót do drugiej pętli więc nie "marnowali" cyklu.


    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.


  • 16. Data: 2022-01-23 19:50:21
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.01.2022 o 20:56, Shrek pisze:
    > W dniu 21.01.2022 o 16:57, T. pisze:
    >
    >> Problem w tym, że żywotność baterii jest liczona na cykle ładowań.
    >> Piszą, że autobus ma gwarancje na 2000 cykli, a zasięg - 150 km. Czy
    >> takie podładowania też się liczą jako ładowanie?
    >
    > Pewnie tak, bo dziś widziałem dwa elektyki odpoczywające na pętli i
    > tylko jedne się ładował (ładowarki były dwie).  Być może drugi nie
    > potrzebował bo miał na powrót do drugiej pętli więc nie "marnowali" cyklu.
    >
    >

    Daruj.


  • 17. Data: 2022-01-23 20:53:07
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2022 o 19:50, ii pisze:

    > Daruj.

    Daruję:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.


  • 18. Data: 2022-01-23 23:02:27
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: Maciek <maciek@>

    W dniu 20.01.2022 o 10:04, T. pisze:
    > W dniu 2022-01-20 o 01:30, ii pisze:
    >> Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >>
    >> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8
    >
    > Solaris dawno już takie produkuje - jeżdżą w Warszawie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=Qr4UC-T4Z6c
    > T.

    W Kraku od 2014 są elektryki, Solarisy elektryczne od 2016tego no i
    ciągle uzupełniają tabor. Teraz widać przyszedł czas na inne,
    hiszpańskie. Ogólnie fioła mają na tym punkcie.


  • 19. Data: 2022-01-24 07:26:48
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: Piterxxx <m...@k...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 01:30, ii pisze:
    > Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8

    a jechałem przedwczoraj tym 169 ,bardzo ciekawy pojazd


  • 20. Data: 2022-01-24 15:09:03
    Temat: Re: Ni pies, ni wydra ...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-01-23 o 23:02, Maciek pisze:
    > W dniu 20.01.2022 o 10:04, T. pisze:
    >> W dniu 2022-01-20 o 01:30, ii pisze:
    >>> Jak tramwaj, jak trolejbus, autobus ładowany pantografem ...
    >>>
    >>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/ah8
    >>
    >> Solaris dawno już takie produkuje - jeżdżą w Warszawie.
    >> https://www.youtube.com/watch?v=Qr4UC-T4Z6c
    >> T.
    >
    > W Kraku od 2014 są elektryki, Solarisy elektryczne od 2016tego no i
    > ciągle uzupełniają tabor. Teraz widać przyszedł czas na inne,
    > hiszpańskie. Ogólnie fioła mają na tym punkcie.

    Na Zachodzie już znane są przypadki zawieszania kursów elektryków w
    związku ze wzrostem kosztów prądu.
    T.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: