  • 1. Data: 2012-12-19 12:51:27
    Temat: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Dostałem w prezencie od pracodawcy Amazon Kindle Fire 7" HD.
    Niespecjalnie to mi się podoba ale mam opcję wymiany na coś innego.
    Największą wadą dla mnie tego urządzenia jest brak odbiornika GPS.

    Wybrałem inny tablet 7" od Asusa o nazwie Nexus 7, wersja wifi/32GB.
    Kosztuje to $250. Zastanawiam się też nad dopłatą $50 za wersję z 3G...

    Ale w między czasie chcę zapytać grupy czy w kategorii 7-calowej
    jest jakaś lepsza propozycja tableta od tego Nexusa czy to dziś lider?

  • 2. Data: 2012-12-19 13:28:31
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-19 12:51, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Ale w między czasie chcę zapytać grupy czy w kategorii 7-calowej
    > jest jakaś lepsza propozycja tableta od tego Nexusa czy to dziś lider?

    Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

  • 3. Data: 2012-12-19 13:38:01
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    Dnia 19.12.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

    To może od razu deskę do krojenia, co?

    A tak w ogóle, to witam :)

  • 4. Data: 2012-12-19 16:00:57
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Ale w między czasie chcę zapytać grupy czy w kategorii 7-calowej
    > jest jakaś lepsza propozycja tableta od tego Nexusa czy to dziś lider?

    mam nexusa 7 bez 3g (nie potrzebuje, mam mobilny ruter wifi/3g do
    laptopa i innych urzadzen). I jesli chodzi o N7 to jest rewelacyjny.
    Mega szybki, doskonaly wyswietlacz, dlugo trzyma na baterii i ogolnie
    solidnie wykonany (tyl "gumowany" i sie w rece nie slizga w rece).

    BTW. Kindle Fire HD to taki Nexus ze zbrandowanym androidem (tak czytalem).

  • 5. Data: 2012-12-19 16:42:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Dec 2012 16:00:57 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]
    > Mega szybki, doskonaly wyswietlacz, dlugo trzyma na baterii i ogolnie
    > solidnie wykonany (tyl "gumowany" i sie w rece nie slizga w rece).

    Ja się przymierzalem do kupienia Nexusa 7 3G, ale udalo mi się kupic
    Galaxy Taba 7.7 w podobnej cenie. Tacka, mimo iż nie jest jakąś nowościa
    IMO jest w czolowce malych tabletow.
    Glownym felerem 7.7 jest jego slaba dostepnosc :(

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-12-19 22:57:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    > IMO jest w czolowce malych tabletow.
    > Glownym felerem 7.7 jest jego slaba dostepnosc :(

    rozwiniesz moze mysl w czym Galaxy Tab 7.7 jest lepszy od Nexusa 7?

  • 7. Data: 2012-12-19 22:57:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie lepiej Ci wziac ipada mini? Po co chcesz komplikowac sobie zycie?

    Myslalem o tym ale chyba Android w wersji 4.2 jest wreszcie na etapie
    rozwoju w stanie wartym zainteresowania...

  • 8. Data: 2012-12-20 01:09:24
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > rozwiniesz moze mysl w czym Galaxy Tab 7.7 jest lepszy od Nexusa 7?

    moze w tym 0,7 więcej ;)

  • 9. Data: 2012-12-20 04:08:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > moze w tym 0,7 więcej ;)

    Widziałem to w sklepie i chyba jedyną zaletą jest gniazdo microSD.
    Ale za cenę 32GB Nexusa z 4-rdzeniowym prockiem dostaję 8GB
    DualCore Galaxy Taba z AMOLED do których to wyświetlaczy jakoś
    nie mogę się przekonać - ten IPS z Nexusa wyglądał wyraźnie lepiej...

    No i starszy Android, nie wiem czy mają upgrade czy nie.

    Nie wiem co mu się w tym Galaxy Tabie podoba. Nawet szyba przednia
    Taba jakoś wyglądała dziwnie, nie wiem czy ma te same zabezpieczenia
    odblaskowe co Nexus, ale w sklepie przy świetlówkach ciężko to dobrze
    porównać... Czy oba mają ten Gorilla Glass od Corninga??

  • 10. Data: 2012-12-20 04:10:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]

    odblaskowe co Nexus, ale w sklepie przy świetlówkach ciężko to dobrze
    porównać... Czy oba mają ten Gorilla Glass od Corninga??

    Wziąłem Nexusa 7 (32GB) bez opcji komórkowej - zobaczymy co będzie
    się działo - na razie odkryłem że też nie ma Adobe Flasha, jak iPhone 4 :-)