  • Data: 2012-12-25 13:02:28
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Wyobraz sobie, ze nie wystarczy...
    > Nie ma w rezultatach tego programu.

    Dokladnie o tym pisalem, sa flashowe plajerki plikow swf

    Przypuszczam, ze zalezy to od brandu androida, na niebrandowych, jak w
    N7 to "google mowi stanowczo nie flashowi" co mnie wkurza o tyle, ze np.
    gametrailers nie moge przegladac do poduchy. A nie bede przeciez sciagal
    calych filmow hd zeby potem ogladac z lokalnej pamieci.