  • Data: 2012-12-29 07:06:53
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Dec 2012 18:03:34 +0100, P.B. <p...@w...pl> wrote:
    > Poniżej macie opis i link do instalacji flasha. Osobiście
    testowałem
    > dzisiaj na Nexusie 7 JB 4.2.1 i Firefoxie. Flash na stronach dziala
    > idealnie:

    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=177
    4336

    Cos musialem zatem zrobic nie tak jak trzeba, bo zainstalowalem
    FireFoxa, FileManager, sciagnalem ta instalke adobe.flah (najnowsza),
    zainstalowalem ja z FileManagera i... kupa.
    Nie dziala.
    Na niektorych stronach z flashem pojawia sie w FireFoxie plugin, ale
    po kliknieciu na niego nic sie wiecej nie dzieje.
    Po odwiedzeniu witryny www.adobe.com i wybraniu strefy Download,
    potem AdobeFlash wyswietla sie stroniczka z przykladowym samplem
    flasha ktora pisze ze do jej wyswietlenia moje urzadzenie potrzebuje
    flasha, czyli ze go nie mam...

    Ciekawe co zrobilem inaczej niz Ty...