  • 71. Data: 2014-01-22 17:29:48
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 17:05:02 +0100, Marek napisał(a):

    > Ja tego nie kumam. Android powstał jako alternatywa do istniejących
    > kiedyś systemów jako ich ulepszenie jakościowe.

    A kto ci takich bajek naopowiadal?
    Brin ze Schmidtem i Pagem wystraszyli się, że jak się ajfonizacja
    rozprzestrzeni, to stracą dostęp do danych mobilnych userów i trzeba było
    na gwałt coś z tym zrobić. W sensie zrobić szum i wypuścić na rynek, bo
    przez pierwsze dwa lata Androida nie można było nazwać zrobionym.
    Potem był już zrobiony, ale dorobiony to on jeszcze długo nie będzie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 72. Data: 2014-01-22 17:45:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

> [...]
    >przez pierwsze dwa lata Androida nie można było nazwać zrobionym.
    >Potem był już zrobiony, ale dorobiony to on jeszcze długo nie będzie

    To jedna czesc, ale z opowiadan mysle ze iphone mi nie odpowiada.
    Wiec co mam wybrac ? Windows phone ? na oko nie odpowiada mi jeszcze
    bardziej.
    Symbiana ? Z braku laku ... moglby byc. Ale Nokia zrejterowala.

    Idea otwartego systemu, w ktorym moge sprawdzic kto mnie podsluchuje,
    nie musze kupowac aplikacji, tylko moge poprawic standardowa itp -
    bardzo mi odpowiada.
    Ale niestety - handlowy android okazuje sie byc od tego bardzo
    odlegly.

    J.

  • 73. Data: 2014-01-22 18:08:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 23:08:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Polska język trudna język

    Co wlasnie udowodniles, wez juz nie brnij...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 75. Data: 2014-01-22 23:04:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 17:45:52 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    > bardziej.
    > Symbiana ? Z braku laku ... moglby byc. Ale Nokia zrejterowala.

    Dobrego systemu nie ma i pewnie szybko nie będzie. Jakieś nadzieje daje
    Jolla ale to jeszcze długo, długo nie.
    Zresztą system bez kasy zarabianej na szpiegowaniu będzie w trudnej
    sytuacji. A za te wszystkie chore patenty software'owe trzeba będzie
    płacić. Albo nie sprzedawać telefonów z tym systemem w USA (czyli w ten czy
    inny sposób zapłacić)

    Największą paranoją jest, że ze współczesnych popularnych systemów (czyli
    takich do których jest dużo apek) najmniej porąbany jest iOS (po jailbreaku
    i kilku niezbędnych tweakach).

    Dosyć sensownie wyglądał Cyanogen, ale po ostatnich oficjalnych umowach
    zaczyna budzić pewne wątpliwości

  • 74. Data: 2014-01-22 23:04:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 18:08:45 +0100, Maciek napisał(a):

    > Co wlasnie udowodniles, wez juz nie brnij...

    Nie przejmuj się, nawet przez sekundę nie przeszło mi przez myśl, że masz
    na tyle jaj, żeby napisać "sorry, nie zrozumiałem". Tak, że zero spinki.

  • 76. Data: 2014-01-22 23:18:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 22:04:40 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie przejmuj się, nawet przez sekundę nie przeszło mi przez myśl, że masz
    > na tyle jaj, żeby napisać "sorry, nie zrozumiałem".

    I bardzo slusznie, bo wytknalem ci niechlujstwo jezykowe. Do rozumienia nie
    bylo tam az tak duzo, jak ci sie wydaje...

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 77. Data: 2014-01-24 02:15:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.01.2014 13:03, atm pisze:
    /..../
    > -CoPilot (nawigacja)
    > -Yanosik (nawigacja inaczej)

    > -Androzic (gps z podkladem rastrowym)

    Co to wszystko robi i czemu tego tyle? (sztuk 3)?