eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNexus 5 - kolejne kłopotyRe: Nexus 5 - kolejne kłopoty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Date: Fri, 31 Jan 2014 10:07:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 62
    Message-ID: <lcfp4n$osg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lcdept$bda$1@node1.news.atman.pl> <lcdk6t$f5b$3@opal.futuro.pl>
    <lcdqn1$oc6$1@node1.news.atman.pl>
    <52ea7757$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcduj0$muv$1@node2.news.atman.pl> <lcfm5o$4ti$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-209-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1391159255 25488 89.69.209.185 (31 Jan 2014 09:07:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jan 2014 09:07:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    In-Reply-To: <lcfm5o$4ti$1@opal.futuro.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1053312
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-31 09:15, GAD Zombie pisze:

    >
    > Nie, Marku. Wydaje mi się, że po prostu nie masz pojęcia o tym, jak to
    > wygląda w korporacjach.

    Faktem jest, że nie jestem pracownikiem korporacyjnym mimo iż pracuję
    dla takowych.

    > Takich rzeczy nie wymyślają programiści!

    Ok, może źle dobrałem słowo: chodziło mi ogólnie o cały zespół ludzi
    pracujący nad projektem bez wdawania się w szczegóły jaką funkcję pełni
    każdy z nich z osobna. Powiedziałem "programiści" skracając opisową
    nazwę grupy ludzi.

    > Oni są tylko od tego, żeby
    > wykonać projekt według wymagań. I to zapewne robią świetnie, bo programy
    > od Google mają zwykle mało bugów, nie sypią się, działają sprawnie.
    > Naprawdę.

    No właśnie niekoniecznie. Musiałem wyłączyć i zastąpić przez K-9 pocztę
    Googlową gdyż kasowała mi wiadomości na serwerze zaraz po odebraniu mimo
    włączonej opcji "pozostaw na serwerze". Jazdę z kontaktami poruszonymi w
    tym wątku miałem gdyż zapomniano usuwać skasowanego kontaktu z cache w
    RAM (i to chyba przypadłość Androida 4.4 a nie konkretnej aplikacji -
    jak wydedukowałem w międzyczasie). To było odnośnie właściwych
    programistów. Reszta "zarzutów" dotyczy innych członków załogi -
    projektantów itp, których ogólnie błędnie nazwałem "programistami".

    A co do aplikacji pozostałych to również nie jest lepiej. Dokładnie
    wczoraj dzwoniłem do Googli gdyż drukowanie faktur za Adwords przestało
    nagle działać pod IE11 - co też potwierdzono. Używają wyfisiowanych
    skryptów JS, tam gdzie zwykły link załatwiłby sprawę. Długo by można
    jeszcze gadać o tym. Mógłbym przytoczyć chyba nawet kilkanaście
    wykrytych przeze mnie usterek ich różnych aplikacji - nie tylko
    telefonicznych. Uważam, że programistyczna usterkowość Googli nie jest
    inna niż innych producentów ale za to reakcja na zgłoszenia - chyba
    najbardziej ociężała.

    > To, o czym piszesz, to kwestia idiotycznych projektów, które zwykle
    > wymyslają idiotki w marketingu, którym się wydaje, że wymyślą coś
    > innowacyjnego i łykną za to dużą premię. Potem pięknie to zaprezentują w
    > powerpoincie na ścianie u kierownictwa, przekonają wszystkich do swoich
    > genialnych pomysłow i jadą z dokumentacją z dupy wyjętą, według której
    > dobrzy programiści muszą zrobić tego gniota.
    > Tak to wygląda w korporacjach.

    Wiem wiem ... Uśmiejesz się. Miałem parę dni spotkanie w kierownictwie
    pewnej firmy po tym gdy na okres 2 lat moją działkę przechwycił
    marketing (chodziło o reklamę i wizerunek formy w sieci) a teraz wracam
    do łask. Słupki w raportach pięknie rosły ale nie przekładało się to na
    sprzedaż. Wymyślano przedsięwzięcia ale nie brano pod uwagę czego
    oczekuje kupujący. On ma gdzieś psychologiczne zagrywki - chce szybko
    dowiedzieć się o firmie, kupić w dobrej cenie i zniknąć. Nie ma ochoty
    na lajkowania, gry i zabawy, które powinny zejść na drugi plan. Niestety
    marketing zazwyczaj nie myśli jak potencjalny klient. Oczekuje od
    klienta ulegania wysublimowanym trendom itp. No i mamy potem co mamy.

    --
    Pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 31.01.14 10:27 Marek
  • 31.01.14 10:35 AL
  • 31.01.14 10:37 Marek
  • 31.01.14 10:37 atm
  • 31.01.14 10:43 Marek
  • 31.01.14 10:49 Marek
  • 31.01.14 10:54 atm
  • 31.01.14 10:55 AL
  • 31.01.14 13:54 Marek
  • 31.01.14 13:57 Marek
  • 31.01.14 14:15 atm
  • 31.01.14 15:54 Marek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: