  • Data: 2014-06-12 12:11:33
    Temat: Re: Nexus 5 i aktualizacja do Androida 4.2.3
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek nabazgrał(a):

    > Nexus to nie tylko telefon ale i tablet. Poszukaj Nexus 7. Tak więc miałeś
    > możliwość wybrania czystego Androida nawet w tablecie. Nie zrobiłeś tego
    > więc możesz mieć pretensje tylko do siebie a nie do Googli
    > :-)

    Nexus 7 znam dobrze :) ale to i tak jest za mało w porównaniu do 10.1 z
    matrycą FHD :)
    Pretensję do googla ma cały świat bo od 4.4.2 zmienili politykę albo błąd w
    systemie że nie można już przenosić aplikacji na kartę pamięci, twój nexus
    gdyby miał możliwość podłączenia karty SD też by nie miał takiej możliwości
    mimo swojej otwartości.
    Google po prostu jest cfane bo lepiej mieć dwa modele 16 i 32GB gdzie cena
    tego drugiego to 400zł w górę a kartę SD 16GB można mieć już za 40zł i to
    dobrej klasy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl