  • 21. Data: 2014-01-14 15:09:14
    Temat: Re: Nexus 5
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > mr misio napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Moim zdaniem pomiędzy 399 usd a 500 usd jest różnica ;)

    no jest.

    u nas wersja 16GB kosztowac ma 1700-1800 pln.

    "Nexus 5 jest już dostępny w wielu polskich sklepach. Sugerowana cena to
    1799 złotych za model z pamięcią 16 GB, ale już gdzieniegdzie można
    nabyć smartfona taniej - nawet za 1750 złotych. W Stanach Zjednoczonych
    model ten kosztuje 349 dolarów, czyli około 1100 złotych."

    jakby to 32GB mialo kosztowac 1800 to bym sie nie odezwal.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 22. Data: 2014-01-14 15:27:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-14 15:09, mr misio wrote:

> [...]
    > model ten kosztuje 349 dolarów, czyli około 1100 złotych."
    >
    > jakby to 32GB mialo kosztowac 1800 to bym sie nie odezwal.

    mr misio, kwestie wyzszych cen w PL niz w Stanach chyba trzeba
    rozszerzyc: EU vs USA. Kwestia zarobkow w PL jest jaka jest, PL wciaz
    goni EU w bardzo wielu kwestiach nadrabiajac duze zaleglosci.
    Co do cen Nexusa 5 32GB:

    - Niemcy: 2245zl brutto (dzisiajszy kurs walut)

    http://www.amazon.de/Google-Nexus-Smartphone-32-Schw
    arz/dp/B00GG0HEIO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1389709188&
    sr=8-1&keywords=nexus+5+32gb

    - Polska 1929zl brutto (jeden z najtanszych sklepow na ceneo,
    posiadajacy towar w sprzedazy, z rozsadna iloscia komentarzy)
    http://i-sklep.com.pl/product-pol-413-LG-Nexus-5-32G
    B-czarny.html?ceneo_spo=true

  • 23. Data: 2014-01-14 15:54:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    atm napisa?(a):

    [...]

    Wg przelicznika stosowanego na dziś przez paypal, 490 usd to 1552,09 PLN
    (1 PLN = 0,315705 USD). Na Allegro taki Nexus 5 32GB kosztuje 1930 zł.
    To nie jest jakaś ogromna różnica, vide:
    http://archi.inosak.org/imgdb/item3873590781_1.html

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 24. Data: 2014-01-14 16:14:03
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > - Niemcy: 2245zl brutto

    > - Polska 1929zl brutto

    No i powiedzmy jest OK, pl cena nizsza :) Pomijajac,ze niemcy to
    zarabiaja wiecej od nas kilka razy.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 25. Data: 2014-01-14 16:51:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    On 2014-01-14 14:07, mr misio wrote:

    > No tak, ale nie dobilbym do tej ceny nawet kupujac w detalu w ameryce.
    >
    > JA po prostu zakladam, ze importer kupuje w hurcie.
    >
    > A cena w PL wyglada, jakby PL dystrybutor kupowal w detalu.
    >
    > A sprzet... przeciez i tak robiony na tajwanie czy innej azji. Wiec nie
    > rozumiem czemu w PL jest 2x drozszy niz w USA.

    Rynek mniej wysycony, więcej można zedrzeć.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 26. Data: 2014-01-14 20:09:23
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    > Rynek mniej wysycony, więcej można zedrzeć.

    Po czesci moze i tak. Ale rynek biedniejszy. A co za tym idzie
    posiadanie smartfonu od Google to LANS.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 27. Data: 2014-01-14 20:45:25
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2014-01-14 14:07, mr misio pisze:

    > No tak, ale nie dobilbym do tej ceny nawet kupujac w detalu w ameryce.
    >
    > JA po prostu zakladam, ze importer kupuje w hurcie.

    i dalej nie wiesz jaką cenę dostaje importer w hurcie.

    a nie powinno juz

  • 28. Data: 2014-01-14 20:51:13
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik xantiros napisał:

    > a nie powinno juz

    niektore rzeczy ciagle mnie zaskakuja. ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 29. Data: 2014-01-14 20:55:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    On 2014-01-14 20:09, mr misio wrote:

    > Po czesci moze i tak. Ale rynek biedniejszy.

    I dlatego u nas proszki do prania są gorsze i droższe niż w bogatych
    Niemczech?

    > A co za tym idzie
    > posiadanie smartfonu od Google to LANS.

    Podejrzewam ze z innymi smartfonami jest podobnie. Po prostu u nas są
    droższe.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2014-01-14 20:59:17
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mario napisał:

    > I dlatego u nas proszki do prania są gorsze i droższe niż w bogatych
    > Niemczech?

    No tak, mydlo u nas dalej luksusem, czuc w lecie w tramwaju ;

    Dlaczego gorsze? Nie wiem. Zakladalbym, ze gorsze, zeby byly tansze.

    Dlaczego gorsze i drozsze - zagadka.

    No sa.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg