    From: "Darek." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nexen N6000 to dobre opony?
    Date: Tue, 13 Apr 2010 11:00:26 +0200

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hq07sp$b51$1@news.onet.pl...
    > Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

    Jeżdzę na modelu N6000 w aucie Renault Safrane w rozmiarze 225x45x17.
    Powiem że jestem bardzo mile zaskoczony tymi oponami, kupiłem je jako nowe.
    Dlaczego wybrałem Nexeny a nie firmówki? Znajomy jeździ na nich już kilka
    sezonów
    i bardzo chwalił, a ja nie miałem akurat tyle kasy na firmówki. Używek
    raczej nie preferuję.
    Na suchym sprawują się doskonale, na mokrym może faktycznie delikatnie
    gorzej
    niż firmowy Michelin czy Pirelli, ale za te pieniądze? Ja nie żałuję :) I
    polecam.

    Pozdrawiam - Darek.