  • Data: 2024-06-11 10:33:20
    Temat: Re: News from Poland
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:1verpanifp41v$.l5fnw4ikf5in.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Gdzie ten jogurcik?
    > W jadłodajni jakiejs nad morzem?
    >
    > Mały jogurt Primo Zott 1.90 w Biedronce, tania konkurencja 0.90

    w kerfur express

    https://piatnica.com.pl/produkt/jogurt-pitny-skyr-ja
    godowy-330-g/
    https://amondelikatesy.pl/przetworymleczne/1435-Jogu
    rt_Skyr_Jagoda_330g_Piatnica-5901939103099.html
    https://allegro.pl/oferta/jogurt-mango-i-marakuja-sk
    yr-pitny-piatnica-350-g-15630449906

    > A jaki parking?

    muszkieterowie

    > Jesli przysklepowy ... uczciwie parkuje i idę na zakupy, to mi się
    > nie chce biegac po parkomatach. Ustawili by szlaban na wjezdzie,
    > to bym brał :-)

    a kiedyś ci sie chciało, o tym piszę
    deal z firma od parkingow wyczerpał sie dla marketow

    > Wiekszosc takich, wiec ten bilet darmowy pod sklepem, to raczej
    > straszak na tych, co przesadzaja. Firma obslugująca, taki pasożyt
    > Apcoa, sprawdza rzadko, moc prawną ma znikomą, a ostatnio kar pare
    > zaliczyła, i nie wiem czy w ogole sprawdza.

    tak

    > To się postaraj tam czuc jak u siebie, albo wracaj :-)

    no ale ja w Polsce się czuje też obco
    to lepiej postarac sie czuć jak u siebie w Polsce :)

    Polska mi odjechała maj frend.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne