  • 71. Data: 2007-03-01 07:49:20
    Temat: Re: Netia zbuduje siea 10G Metro Ethernet
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    >i tu bys sie zdziwil :P pisze o operatorze majacym w zasiegu pol
    >srednego miasta oraz ponad 6k userow. oczywiscie do planetow sa wpieci
    >userzy, osiedla laczone sa juz swiatlem

    sorry, ale operator którego mam na myśli to firma typu TPSA, Netia, Exatel,
    Dialog (chociaż chgw co kupili razem z E-Wro), D-Tag, BT, EIRETelecom itd...

    Już teraz rozumiem dlaczego tak ciężko wytłumaczyć że ADSL jest preferowany
    przez dużych... bo horyzont niektórych jest dość zawężony...

    Marcin

  • 72. Data: 2007-03-01 07:50:49
    Temat: Re: Netia zbuduje sie? 10G Metro Ethernet
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > to powiedz prosze jaki znasz odpowiednik na przykald SNR'a w ethernecie

    eee, RX Errors różnego rodzaju można użyć w zastępstwie ;-)
    plus do tego duży ping.. ale - z remote RX Errors będzie jednak problem
    jeżeli po 2giej stronie jest komputer..

    Marcin

  • 73. Data: 2007-03-02 00:36:43
    Od: "miramax" <m...@o...pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> napisał w wiadomości

    > eee, RX Errors różnego rodzaju można użyć w zastępstwie ;-)
    > plus do tego duży ping.. ale - z remote RX Errors będzie jednak problem
    > jeżeli po 2giej stronie jest komputer..

    Zadne RX errors - dobre swicze maja reflektometry do par miedzianych
    - np. zarzadzalne Linksysy.

    greg

  • 74. Data: 2007-03-02 21:43:39
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Mateo napisał(a):
    > Marek Janik napisaĹ?(a):
    >
    > jak nie ?
    > VoD HDTV potrzebuje AFAIT 4.6 mbit'a
    > zwyklt VoD - 2

    VoD w sensie ogladania online czyw sensie wypożyczenia DRMowego filmu ?

  • 75. Data: 2007-03-05 19:15:56
    Temat: Re: Netia zbuduje =?UTF-8?B?c2llw6YgMTBHIE1ldHJvIEV0aGVybmV0?=
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <es0v35$ta1$1@polsl.pl>, m...@l...usun-to.pl says...
    > piszesz o switchu typu planet lub w najlepszym przypadku dlink ?
    > Tyle ze tego _OPERATORZY_ nie używaj=3F.

    No nie,
    24 porty w cenie 1250zl netto + uplink 1G to jest wiecej niz cena 24
    portow w dslamie?

    art

  • 76. Data: 2007-03-05 19:17:27
    Od: Artur Zakrzewski <a...@a...pl>

    In article <es1ei6$ral$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@i...pl says...

    > to powiedz prosze jaki znasz odpowiednik na przykald SNR'a w ethernecie

    A potrzebne ci to do szczescia w ethernecie?

    art

  • 77. Data: 2007-03-05 21:46:56
    Temat: Re: Netia zbuduje sieae 10G Metro Ethernet
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    > No nie,
    > 24 porty w cenie 1250zl netto + uplink 1G to jest wiecej niz cena 24
    > portow w dslamie?

    ProCurve 2626 ? :-)

  • 78. Data: 2007-03-06 17:58:31
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    Mateo <m...@i...pl> wrote:

    > to powiedz prosze jaki znasz odpowiednik na przykald SNR'a w ethernecie

    Też SNR - zakłada się, że powinien być lepszy niż 20dB dla BER 1E-10