  • Data: 2009-10-02 21:29:54
    Temat: Re: Netia wypowiada umowy preselekcji z dawnym Tele2?
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur W" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ha5ft0$h3f$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > To jakaś większa akcja, czy tylko mnie
    > tak wyróżnili bo od dawna nie korzystam (mam bramkę VoIP, oraz 15
    > jednostek specjalnych &tp)? Nie przypominam sobie, by było określone
    > jakieś minimum, ile minut trzeba wydzwonić by nadal móc być klientem.
    >
    > Chyba większa akcja bo dostali te pisma nawet ci co z telefonu
    > stacjonarnego zrezygnowali całkowicie juz w 2007 roku :-)

    Do mnie przyszło na numer, który istnieje obecnie, jak i na ten, który
    zlikwidowałem 4 lata temu, miałem na nim SDI.
    To w sumie dobrze, oszczędzili mnie i mojej Mamie kłopotu z pisaniem
    wypowiedzeń, rozliczenie jeśli jakieś jest, to groszowe, bo ponad 2 lata
    nie przyszła żadna faktura. Ale oczywiście, zapłacę, jeśli wystawią
    FVAT. Bo preselekcję znowu wzięła Tepsa, a swojej nie ruszałem.

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;

    PS. Mam prośbę... gdy odpowiadasz na post w Quoted Printable, jak tutaj
    (na pohybel Guglowi, bramka dokleja i nie da się wyłączyć), to jeśli nie
    wstawisz ręcznie ptaszkow cytowania, lub nie korzystasz z programów
    robiących to automatycznie, to oddzielaj jakoś, wyróżniaj, który jest
    tekst poprzednika, który Twój...