eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia - sprzedaż naziemna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2010-11-07 08:03:01
    Temat: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Jak wiadomo, Netia niegdyś posiadała - przynajmniej w tych
    okolicznościach przyrody, gdzie miała własne kable - rozmaite punkty
    dealerskie (nie wiem czy własne, czy franczyzowe, ale były). Z
    początkiem 2001 czy 2002 wszystko to w diabły zamknięto i od tej pory
    telefon w Netii zamawia się przez telefon (801 802 803 or compatible).
    Aż tu, gdy w sierpniu coś kupowałem w największej galerii handlowej w
    mojej wiosce (http://www.galeriavenus.pl) widzę, że na drzwiach wisi
    ogłoszenie iż Netia poszukuje pracownika do punktu handlowego tamże.

    Za jakieś 2 tygodnie powstał stand z logami Netii i Cyfry+ (wcześniej
    był tam stand Cyfrowego Polsatu, ale ten przeniósł się do mPunktu, skąd
    Plus wyniósł się na stand obok standu Playa :-)).

    Za czas jakiś wybrałem się do standu, w którym siedziało znudzone
    dziewczę z netbookiem. Powiedziałem, że mam telefon w Netii i chciałbym
    zmienić plan taryfowy. Ona na to, ile mi zostało do końca umowy? Ja na
    to, że nie da się ustalić, bo mam umowę na czas nieokreślony. No i od
    słowa do słowa okazało się, że w tym punkcie sprzedaży można jedynie być
    złapanym w charakterze świeżego leszcza albo podpisać kolejne cyro, gdy
    do wygaśnięcia poprzedniego pozostaje 0-3 miesiące. A klient taki jak ja
    jest spuszczany na 801 802 803 (nawiasem mówiąc, dziewczę nawet nie
    podało mi tego numeru, tylko powiedziało, że to się załatwia
    telefonicznie przez centrum obsługi klienta).

    Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska
    i interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803? Korporacyjni
    "gieniusie" nie przestają mnie zadziwiać :-).


    Przemek


  • 2. Data: 2010-11-07 09:35:05
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 09:03:01 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska
    >i interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803? Korporacyjni
    >"gieniusie" nie przestają mnie zadziwiać :-).

    Zeby klient sam zadzwonil to i tak musisz do niego dotrzec z
    informacja. I musi wykazac wole. I moze sie rozmyslic
    A tu masz inny sposob dotarcia i od razu podpisuje umowe, i mozna go
    przekonac, i mozna ulotki wciskac .. a reklamy w TV sa drogie.

    J.


  • 3. Data: 2010-11-07 10:17:03
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > On Sun, 07 Nov 2010 09:03:01 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >> Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska
    >> i interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803? Korporacyjni
    >> "gieniusie" nie przestają mnie zadziwiać :-).
    >
    > Zeby klient sam zadzwonil to i tak musisz do niego dotrzec z
    > informacja. I musi wykazac wole. I moze sie rozmyslic
    > A tu masz inny sposob dotarcia i od razu podpisuje umowe, i mozna go
    > przekonac, i mozna ulotki wciskac .. a reklamy w TV sa drogie.
    >

    Ale ja _nie_mogłem_ podpisać umowy od razu tylko zostałem odesłany ;-).


    Przemek


  • 4. Data: 2010-11-07 10:42:31
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    >>> Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska
    >>> i interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803? Korporacyjni
    >>> "gieniusie" nie przestają mnie zadziwiać :-).
    >>
    >> Zeby klient sam zadzwonil to i tak musisz do niego dotrzec z
    >> informacja. I musi wykazac wole. I moze sie rozmyslic
    >> A tu masz inny sposob dotarcia i od razu podpisuje umowe, i mozna go
    >> przekonac, i mozna ulotki wciskac .. a reklamy w TV sa drogie.
    >
    > Ale ja _nie_mogłem_ podpisać umowy od razu tylko zostałem odesłany ;-).

    A co, ta obecna umowa jaest zła? Netii się podoba, więc po co ma długopis
    marnować na podpisywanie innej?

    --
    Jarek


  • 5. Data: 2010-11-07 12:14:15
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Nov 2010 11:17:03 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >Użytkownik J.F. napisał:
    >> A tu masz inny sposob dotarcia i od razu podpisuje umowe, i mozna go
    >> przekonac, i mozna ulotki wciskac .. a reklamy w TV sa drogie.
    >>
    >Ale ja _nie_mogłem_ podpisać umowy od razu tylko zostałem odesłany ;-).

    Ty jestes wierny klient, na tobie im nie zalezy :-)

    A poza tym jakbys powiedzial ze wlasnie sie termin skonczyl, to pewnie
    bys podpisal nowa promocje.

    J.


  • 6. Data: 2010-11-07 19:00:46
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > On Sun, 07 Nov 2010 11:17:03 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >> Użytkownik J.F. napisał:
    >>> A tu masz inny sposob dotarcia i od razu podpisuje umowe, i mozna go
    >>> przekonac, i mozna ulotki wciskac .. a reklamy w TV sa drogie.
    >>>
    >> Ale ja _nie_mogłem_ podpisać umowy od razu tylko zostałem odesłany ;-).
    >
    > Ty jestes wierny klient, na tobie im nie zalezy :-)
    >
    > A poza tym jakbys powiedzial ze wlasnie sie termin skonczyl, to pewnie
    > bys podpisal nowa promocje.

    System by powiedział, żem łgarz :-)

    Przemek


  • 7. Data: 2010-11-07 19:03:18
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-07 20:00, Przemysław Kowalik pisze:

    >> Ty jestes wierny klient, na tobie im nie zalezy :-)
    >>
    >> A poza tym jakbys powiedzial ze wlasnie sie termin skonczyl, to pewnie
    >> bys podpisal nowa promocje.
    >
    > System by powiedział, żem łgarz :-)

    Bardzo wątpię, żeby panienka od umów miała dostęp do jakiegokolwiek
    systemu Netii.


  • 8. Data: 2010-11-07 21:20:32
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska i
    > interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803?

    sprzedaz i utrzymanie klientow przeliczane na prowizje sa wazniejsze, niz
    obsluga posprzedazna
    Twoj przypadek jest nieco dziwny - powinni sie zainteresowac okazem, ktory
    nie ma lojalki
    ale dla nich to pewnie rzadkosc, wiec gdyby bialko myslalo, to zaproponowalo
    by co najwyzej rozwiazanie umowy i zawarcie nowej
    jest to metoda w niektorych kregach handlarzy chetnie stosowana w zaleznosci
    od aktualnego sposobu wynagradzania



  • 9. Data: 2010-11-07 23:14:07
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
    > W dniu 2010-11-07 20:00, Przemysław Kowalik pisze:
    >
    >>> Ty jestes wierny klient, na tobie im nie zalezy :-)
    >>>
    >>> A poza tym jakbys powiedzial ze wlasnie sie termin skonczyl, to pewnie
    >>> bys podpisal nowa promocje.
    >>
    >> System by powiedział, żem łgarz :-)
    >
    > Bardzo wątpię, żeby panienka od umów miała dostęp do jakiegokolwiek
    > systemu Netii.

    A jakby miał się okazać np. jakiś BMT w związku z przedmiotem umowy, to
    co? Umowa do kosza?


    Przemek


  • 10. Data: 2010-11-07 23:15:45
    Temat: Re: Netia - sprzedaż naziemna
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik brum napisał:
    >> Moje pytanie brzmi - po kiego wała ponosi się koszty ustawienia stoiska i
    >> interfejsu białkowego - żeby spuszczać na 801 802 803?
    >
    > sprzedaz i utrzymanie klientow przeliczane na prowizje sa wazniejsze, niz
    > obsluga posprzedazna
    > Twoj przypadek jest nieco dziwny - powinni sie zainteresowac okazem, ktory
    > nie ma lojalki
    > ale dla nich to pewnie rzadkosc, wiec gdyby bialko myslalo, to zaproponowalo
    > by co najwyzej rozwiazanie umowy i zawarcie nowej

    Dostałbym wówczas ten sam numer? Bo jak nie, to niech się gonią :-).

    Przemek

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: