  • Data: 2009-06-03 20:10:29
    Temat: Re: Netia na LLU - czy jest ISDN
    Od: "michal.b" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Cze, 20:50, "jas" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "michal.b" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:87c7899b-0831-4176-93f6-b22e7d1c44d7@
    q2g2000vbr.googlegroups.com...

    > Wiesz o czym piszesz  czy piszesz bo  wiesz ?
    > To po co np.splitery na PG ?
    >
    > jas

    Wiem o czym pisze po posiadam LLU Netii
    W obiektach TP , Netia Stawia tylko swoje DSLAM'y.
    najprostszy test , podłączenie telefonu bezpośrednio do Lini , i jest
    głucho, Wszystkie modemy/ rutery oferowane przez netie w ofercie LLU
    posiadają wbudowane bramki voipowe,
    Wiec wiem o czym pisze, Jakieś dowody dodatkowo przedstawic ?
    Obydwa modemy oferowane przez netie posiadają Annex A (Siemens ,
    Zyxel)