  • Data: 2009-06-03 22:16:28
    Temat: Re: Netia na LLU - czy jest ISDN
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?????-? wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:h06r33$efg$1@news.onet.pl...
    >> ?????-? wrote:
    >>
    >>>>> To po co np.splitery na PG ?
    >>>>>
    >>>> A czy są gdzieś dalej skrosowane?
    >>>>
    >>> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/17/71/17716/A_Zalaczn
    ik_nr_5_do_Oferty_Zalacznik_Techniczny.pdf

    > jak na razie nie słyszałem żeby Netia oferowała na LLU dostęp pełny, ani nie
    > słyszałem o opcji "naked ADSL Netia" w ramach LLU (ktoś te 36 zł za linię
    > musiał by zapłacić)

    Trudno się posiłkować ofertą detaliczną jako merytorycznym argumentem,
    ale...

    http://www.netia.pl/files/swp_promo/1805/swp_-_dosta
    jesz_4_mbits_a_placisz_jak_za_1_mbits.pdf

    Pkt. IV.2.2 - Usługa -- usługa stałego dostępu do internetu wraz z opcją
    Bezpieczny Internet realizowana na łączu Telekomunikacji
    Polskiej SA, w trybie pełnego uwolnienia pętli lokalnej; dostępne
    warianty: do 1M/256k, do 4M/512k, do 16M/1M.

    M.