  • Data: 2009-07-30 08:05:52
    Temat: Re: Netia Łódź, padła
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na pewno jesteś/cie klientem kluczowym, tak wiec posiadacie bezpośredni
    > ogólnodostępny numer do technika bez przebijania sie przez menu infolinii
    > i słuchania melodyjki. to naprawdę działa i po podaniu numeru klienta/nr
    > ostatniej faktury/nipu/nazwy firmy można zgłosić problem. zakładam tez że
    > jesteś osobą kontaktową lub znasz jej personalia i jesteś na tyle
    > inteligentny żeby nie szukać odpowiedzi na polipie w sprawie rozpiętej
    > radiolinii. weź może sprobuj tam zadzwonić.

    niby masz racje ale:
    -my tez jestesmy niby kluczowi z wysokim sla
    -link /nie lodz a wawa/ do nas padl w piatek po poludniu
    -wiec procedurka szybka tel to techniki przy okazji do opiekuna
    -SOOnr1 - potwierdzamy problem i naprawiamy a my przypominamy o sla
    - po uplywie czasu gwarantowanej w sla naprawy tel znowu - SOOnr1-naprawiamy
    - i w tym stanie minal piatek, sobota, niedziela...
    - w pon burza co z tym sla skoro nie dziala - po interwencji u handlowca w
    pon w poludnie tel ze do nas jada
    - za chwile ze nie jada bo jednak na wezle zle
    -jeszcze 2x jechali i nie jechali
    - w koncu w pon po poludniu zadzialalo
    pokatnie od radiowcow dowiedzialem sie ze:
    -radiowcy mieli wpisane na karcie sla standart - 3 dni na naprawe
    - klneli po co ich wyslali skoro radio dziala
    - okazalo sie ze ktos w piatek niechcacy rozpial kanal w ATM i doszli do
    tego po tym jak radiowcy im powiedzieli ze radio dziala.....3 dni po czasie
    naprawy z sla
    - we wtorek tel od nich ze naprawili i zeby potwierdzic...
    a co najciekawsze - w netiaonline ta naprawa zostala zgloszona w
    poniedzialek i naprawiona w czasie sla - zycie....

    byla to druga taka przygoda z nimi
    od tego czasu mam ich sla i kluczowosc w powazaniu
    gdyby nie lacze zapasowe to bylaby kiszka