  • Data: 2011-11-18 17:47:32
    Temat: Re: Netbuk z GSM - łączenie się z INNYM operatorem - jak?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adrian L" napisał:

    > Przez Allegro kupiłem w miarę nowego netbuka Samsung N150.
    > Posiada on wbudowany modem GSM i fabrycznie zainstalowaną
    > aplikację do łączenia się z operatorem PLUS.

    Nie wiem o jakiej aplikacji piszesz, bo u mnie był zainstalowany Samsung
    Connection Manager. Odpal go, w ustawieniach internetowych wybierz stosowny
    profil (67 dla PLAY, 66 dla - za przeproszeniem - Orange) i używaj na
    zdrowie. Alternatywnie prawoklik na Otoczenie sieciowe -> Nowe połączenie...
    i dalej kreator poprowadzi cię za rączke, chociaż wydaje mi się, że
    połączenie o nazwie SAMSUNG HSPA Modem już istniało i można było od razu z
    niego korzystać. W przypadku PLAY jako numer dostępowy podajesz *99#, jako
    APN - internet, nazwę użytkownika i hasło zostawiając puste. Warto tylko w
    ustawieniach modemu wprowadzić string inicjalizacyjny, dla PLAY mam
    ustawione AT +CGDCONT=1,"IP","internet".

    JoteR