  • 31. Data: 2010-06-11 14:32:22
    Temat: Re: Netbook ze "stonki"
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-10 18:54, Santana pisze:

    > Przeczytałeś cały wątek? Wątpie :)

    Czytam chronologicznie, w przyszłość nie wybiegam ;)

    Jesteś nieomylny? Też wątpie :)

    No tu akurat masz rację :)

    > Tzn. konkretnie ile kosztuje?

    Vista Starter kosztowała 30$, 7 miał być znacząco tańszy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 32. Data: 2010-06-11 15:55:13
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Czytam chronologicznie, w przyszłość nie wybiegam ;)

    No to gratuluje chronologii :) No chyba że potrzebowałeś 16 godzin na
    wymyślenie odpowiedzi :)

    > Vista Starter kosztowała 30$, 7 miał być znacząco tańszy.

    Stwierdziłes że kosztuje grosze, a teraz przyznajesz że tak naprawde nie
    wiesz ile kosztuje. Ponownie gratuluje :)

  • 33. Data: 2010-06-11 22:47:10
    Od: MAR <M...@s...org>

  • 34. Data: 2010-06-13 12:13:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > W dniu 10 czerwca 2010 18:07, zenek pisze:

    > A sprzęcik niczego sobie. Włąściwie to super sprzęcik. Za 300zł phi. I
    > maila można odebrać, i napisać coś w Wordzie, itd itd. Lepiej jak palmtop.
    > Do damskiej torebki idealny :)

    Tak, tylko z tym 128M pamięci trochę przegieli.

  • 35. Data: 2010-06-13 13:46:03
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 13 czerwca 2010 14:13, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Tak, tylko z tym 128M pamięci trochę przegieli.

    Przegieli. Już mogliby dać z 256 bo tyle obecnie montuje się w
    smartfonach, ale ze 128MB też będzie chodzić. Po prostu zamiast 15
    aplikacji w tle, można np 5-10. Ja nie wiem, czy te 512MB jest tak
    drogie że nie mogli wyposażyć?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 36. Data: 2010-06-13 20:17:01
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-06-11 17:55, Santana pisze:

    > No to gratuluje chronologii :) No chyba że potrzebowałeś 16 godzin na
    > wymyślenie odpowiedzi :)

    Nie jestem cyborgiem, zdarza mi się sypiać.

    > Stwierdziłes że kosztuje grosze, a teraz przyznajesz że tak naprawde nie
    > wiesz ile kosztuje. Ponownie gratuluje :)

    Wygłupiłeś się powtarzając plotki, a teraz próbujesz odwracać kota
    ogonem. Nieładnie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 37. Data: 2010-06-13 20:53:30
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Nie jestem cyborgiem, zdarza mi się sypiać.

    Nie trzeba byc cyborgiem żeby potrafić czas odczytać.

    > Wygłupiłeś się powtarzając plotki, a teraz próbujesz odwracać kota ogonem.
    > Nieładnie.

    Zabrnąłeś w ślepy zaułek i uważasz że najprościej będzie obrazić? Niezła
    wiocha. Ja się potrafiłem wycofać z chybionej tezy, a Ty wolałes wyjść na
    głąba.
    Żegnam ozięble :)