  • Data: 2009-11-15 07:28:44
    Temat: Re: Netbook-Tablet prosze o opinie
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja używam od ponad dwóch lat Fujitsu-Siemns z serii Lifebook T, oraz IBM
    z serii X
    właśnie taki tablet z klawiaturą na zawiasie.
    W sumie to niezbyt często używam tego jako tabletu, bo...
    nie najwygodniejsze dla mnie jest używanie zawsze dedykowanego piórka, a
    tablety nie reagują na paluchy, tylko na specjalne rysiki,
    ale jak wejdzie do tej klasy urządzeń technologia obsługi palcem i to
    najlepiej z multitouch, to wtedy się przesiąde, bo wtedy w 70%
    użtkowania takiego laptopa klawiatura przestanie być potrzebna praktycznie.
    Teraz takiego mojego sprzętu marzeń pewnie jeszcze nie ma... ale myślę,
    że się niedługo doczekam.

    PZDR Bartek