  • 51. Data: 2002-06-02 21:14:53
    Temat: Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen
    Od: "eXterminator" <n...@w...pl>

    > a przyszło ci do głowy, że inni userzy też płacą i chcą mieć dostęp,
    > który nie będzie ograniczony dlatego, że jakiś exterminator chce ściągać
    > dupy i warezy po p2p?

    w umowie nie ma nic o jakis ograniczeniach wiec moge se sciagac co mi sie
    podoba i admin nie ma prawa mi nic zabronic
    a poza tym ja nie sciagam maniakalnie bzdur z netu moze z 2 gb na miesiac
    sciagne ale to maxxx

    wiem ze sa kolesie co ciagna po 20 gb miesiecznie i nawet znacznie wiecej
    ale ja tego nie robie i chyba mam uzasadnione pretensje

    po prostu ktos dal dupy i nie wpisal w umowie paragrafu o zakazie p2p

  • 52. Data: 2002-06-03 09:18:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@i...pl>

    Leszek Olszewski wrote:

    > Faktem jest, ze branza zrobila sie podla. Mozna albo klamac wprost, albo
    > sie zaadaptowac i chocby troche naginac rzeczywistosc. Inna mozliwosc to
    > tylko zmienic branze i zajac sie produkcja zdrowej zywnosci.

    A w zdrowej żywności to inaczej jest? :>
    JW

  • 53. Data: 2002-06-03 10:51:36
    Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl>

    "pk3000" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Sieć oblicza ruch generowany przez klienta. Technologia pozwala na

    Obliczenia generowanego ruchu to nie sprawdzanie zawartosci.

    > sprawdzanie zawartości tego ruchu i sami pisaliście o jakichś znacznikach.
    > Jaki problem wychwytywać pliki zawierające słowo "cholera"? Jaką
    > mam

    Wbrew pozorom calkiem duzy. Trzeba zdekodowac strumien - to tylko w
    e-mailu na serwerze pocztowym bardzo latwo przejrzec tresc. Przeciez
    jak napiszesz to slowo w jpeg to trzeba go zidentyfikowac jako jpeg,
    rozkodowac, przeczytac i zinterpretowac a to wcale nie jest proste
    (grafika), nie mowie ze niewykonalne. Ale zupelnie nieporownywalne w
    trudnosci do obliczen ruchu.

    > pewność, że nie czytają mojej poczty i nie raportują do KGB
    > :). Gdzie tu

    Naucz sie szyfrowac czyms konkretnym i przestan jeczec :))
    ps

    Pozatym dla myslacych nic trudnego obejsc ograniczenia w wysylaniu jak
    jakas uslugo wysylac cos na zewnatrz mozna :))

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2002-06-03 14:14:05
    Od: "marek 'moa' piotrowski" <m...@...pl>

    toc,

    Fri, 31 May 2002 13:49:01 +0000 (UTC), "Marcin Kuczera" <m...@n...net>
    wystukalbyl:

    >ok, poczytaj sobie regulaminy
    >tam w wiekszosci jest zapis o zakazie takiego dzialania ktore powoduje
    >pogorszenie dzialania sieci u innych.

    :] weź to jeszcze raz przeczytaj. znaczy mam przypadkiem nie oglądać
    stron co mają więcej niż 200kb bo admin-dupa sieci skonfigurować nie
    potrafi? a jak już newsy ściągam to broń boże więcej niż 100 na raz...

    moa

    --- GeeMail'2k+2+ v0.973 (cracked)

  • 55. Data: 2002-06-03 17:09:03
    Od: "Plonk" <...@f...onet.pl>

> [...]
    >dupy i warezy po p2p?
    >a. (w mojej kablówce też ograniczają tego typu usługi, i cześć i chałwa
    Nie zasługujesz na korzystanie z Internetu

    --
    Wielki Plonk na Ciebie patrzy !

  • 56. Data: 2002-06-05 15:44:54
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD napisal(a) [01 Jun 2002]:

    > Ale Leszku, jesli dajesz komus 2Mbit za cene 60 i nie ma ani
    > slowa o tym, ze nie wolno mu tego lacza wysycic w 100%, to z jakiej
    > racji potem obrazasz sie na niego, ze je wysyca? Sklamales na
    > poczatku, oferujac lacze 2Mbit za cene 60 i nie podajac, ze nie
    > wolno wysycac. Naiwny uzytko wnik przeczytal cennik i kupil Twoja
    > usluge, a nastepnie zaczal z niej korzystac!

    Jezeli nowy Mercedes kosztuje 500kzl, a ktos ci go oferuje za 10kzl, jako
    uzytkownik swiadomy powinienes sobie zdawac sprawe, ze najprawdopodobniej
    bedziesz mogl jezdzic takim Mercedesem tylko w poniedzialki miedzy 10:08 a
    14:79.

    Jezeli ktos wierzy w Sw.Mikolaja, to jego problem.

    Co do reszty wypowiedzi - zgadzam sie z Leszkiem, klarownie i obiektywnie
    przedstawil realia.

    --
    (m...@i...pl)

  • 57. Data: 2002-07-22 10:45:27
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote in

    > Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
    > z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
    > wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?

    ja tam wole sie laczyc w zalu z chinczykami czy kubanczykami nekanymi przez
    ustroj. Oni nie maja wyjscia i albo czyfruja sfoja korespondencje z amnesty
    international albo ida do pierdla (chinskie wiezienie jest pewnie lepszym
    wyjsciem niz zgliszcza). Jakos korporacyjne spasione zaklamane dupska
    obywateli najjasniejszej USA mnie mniej obchodza.

  • 58. Data: 2002-07-22 17:40:41
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    [...]
    :
[...]

    A wracając do sedna sprawy - to czy prawny zakaz szyfrowania powstrzyma
    przed jego użyciem terrorystów albo choćby tylko zwykłą mafię ? Śmiem
    wątpić. Tego typu zakazy są wymierzone przeciwko szarym obywatelom, aby
    łatwiej było ich kontrolować, a pisanie, że to w imię walki z terroryzmem
    i inne głupoty to zwyczajne mydlenie oczu.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... On a dark desert highway Cool wind in my hair