  • 41. Data: 2002-06-02 00:08:14
    Temat: Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Darek Sieradzki wrote:

    > Nie masz więc żadnej gwarancji poza ich słowem. Chcesz mieć pewność:
    > polecam szyfrowanie, jeszcze jest legalne :)

    Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
    z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
    wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    The Jabberwock, with eyes of flame,

  • 42. Data: 2002-06-02 17:32:19
    Od: Darek Sieradzki <d...@M...com.pl>

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
    > z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
    > wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?

    [...]

    Tu była moja odpowiedź. Wyciąłem, bo jak na mój gust to poprostu trolujesz
    i jedyne co należy zrobić, to uciąć wątek.

    Zastanawiam się, czy słusznie głosowałem przeciwko moderacji Polipa...

    DS

  • 43. Data: 2002-06-02 17:32:40
    Od: Leszek Olszewski <r...@f...onet.pl>

    In article <3...@v...ci.uw.edu.pl>,
    a...@v...ci.uw.edu.pl says...

> [...]
    > obrazasz sie na niego, ze je wysyca? Sklamales na poczatku, oferujac
    > lacze 2Mbit za cene 60 i nie podajac, ze nie wolno wysycac. Naiwny uzytko
    > wnik przeczytal cennik i kupil Twoja usluge, a nastepnie zaczal z niej
    > korzystac! Badzmy powazni - jesli wyliczasz sobie, ze nie jestes w stanie
    > obsluzyc lacza 2Mbit na 100%, to nazwij je jakos inaczej, na przyklad
    > 2Mbit-max-w-godzinach-4-8 i nie bedzie problemu. A ze wolales ukryc ten
    > fakt przy pomocy bardzo bardzo drobnego druku gdzies w 93 aneksie do
    > umowy dostepnym wylacznie poczta pantoflowa...

    Tu dochodzimy do innej ciekawej sprawy. Wiele razy bralismy udzial w
    przetargach na np. budowe sieci, ja zas zawsze wychodzilem z zalozenia
    ze oferta musi przedstawiac prawde - realne ceny, terminy czy w ogole
    warunki.

    Zdarzalo sie wiele razy, ze slyszalem - prosze pana, panstwa oferta jest
    ciekawa ale firma x proponuje to i to za nizsza cene. Proba tlumaczenia
    panom z komisji ze np. podlaczenie polpaka 2Mbps ktory ktos im
    zaproponowal za 1300pln, ponadto na wsi w miejscu gdzie tpsa
    'rozbudowuje wezel' i czeka sie w kolejce 6 miesiecy a nikt inny nawet
    nie sprawdzi warunkow techn. bo-nie-ma-szans, to bzdura, jest ponizej
    kosztow i w ogole nierealne powodowala, ze patrzyli na mnie jak na jakas
    nieuczciwa-konkurencje. Podobnie byla kiedys sytuacja, gdy facet mowi,
    ze firma x (facet z dzialalnoscia gosp.) obiecala, ze podlaczy im
    internet swiatlowodem z centrum miasta (12km). Pytam - ze jak, sami beda
    ten swiatlowod ciagnac - a gosc z komisji ze on nie wie, ale skoro tak
    napisane to calkiem mozliwe. Takich bajarzy od sieci jest cala masa -
    nie interesuje ich jak i czy w ogole mozna cos zrobic - wazne zeby wziac
    kontakt dumpingiem a potem beda sie martwic i tlumaczyc z warunkow.

    Faktem jest, ze branza zrobila sie podla. Mozna albo klamac wprost, albo
    sie zaadaptowac i chocby troche naginac rzeczywistosc. Inna mozliwosc to
    tylko zmienic branze i zajac sie produkcja zdrowej zywnosci.

    No chyba ze u was jest inaczej.

    Pozdrawiam,
    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 44. Data: 2002-06-02 17:33:21
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...tkb.pl>

    In article <3...@v...ci.uw.edu.pl>, Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD
    wrote:

    > Nie wiem czemu sie tak cieszysz, czyzbys nie laczyl sie w zalu
    > z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
    > wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem szyfrowania?

    Kazdy medal ma dwie strony, kij dwa konce itp.
    Konsekwencja dobrych i skutecznych technologii jest pojawianie sie zlego ich
    wykorzystania. Nie ma wyboru trzeba sie godzic - czyli inaczej nie mozna
    wziasc jednej strony medalu :-(

    Pozdr.
    --
    Marcin Jurczuk -> s...@t...pl
    Network/System Administartor.

  • 45. Data: 2002-06-02 17:33:27
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...tkb.pl>

    wrote:

> [...]
    > fakt przy pomocy bardzo bardzo drobnego druku gdzies w 93 aneksie do
    > umowy dostepnym wylacznie poczta pantoflowa...

    Wybacz ale czy widziales oferte gdzie jest napisane _gwarantujemy_ 2Mbps ??
    Jesli nie ma to gdyu masz transfer 0,5 KB/s to operator wywiazuje sie z umowy .

    Proste jak drut od sprezyny :-P

  • 46. Data: 2002-06-02 17:33:58
    Od: "TOMq_" <t...@p...onet.pl>

    -------------
> [...]
    > z rodzinami poleglych w straszliwej tragedii World Trade Center,
    > wywolanej przez terrorystow komunikujacych sie z uzyciem

    Jakos tego nie czuje ...bo chyba w tym poscie zartujesz/cie? Jak mowi
    SZ.P Kałżyński [..] co ma plemnik do wiatraka [...] " Jak kazda rzecz
    wynaleziona do poprawienia komfortu zycia, bezpieczenstwu moze byc
    uzyta w calkiem innym celu i zadne nakazy/zakazy tego nie zmienia, a
    Ci co mysla inaczej niestety ... Mozna sobie mantrowac, plakac, rece
    skladac lub bic glowa w dywan, ale jak pokazuje historia poprostu tak
    musi byc.
    pozdrwiam TOMq_

  • 47. Data: 2002-06-02 17:34:15
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > To troche maly limit - tyle ma najnowszy service pack do
    > Visual Studio 6 :8) Ale to Twoja siec.

    ale to nie oznacza ze sciaganie zostanie przerwane, poprostu predkosc
    zostanie szcztucznie ograniczona do tych powiedzmy 5kB/s
    a po 2 w nocy znowu przyspieszy

    Marcin

  • 48. Data: 2002-06-02 17:34:21
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    eXterminator <n...@w...pl> wrote:

    > a po drugie ja place za tego neta i chce miec nieograniczony zadnymi
    > blokadami dostep.

    a przyszło ci do głowy, że inni userzy też płacą i chcą mieć dostęp,
    który nie będzie ograniczony dlatego, że jakiś exterminator chce ściągać
    dupy i warezy po p2p?

    a. (w mojej kablówce też ograniczają tego typu usługi, i cześć i chałwa
    im za to)
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 49. Data: 2002-06-02 21:13:56
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Leszek Olszewski wrote:

    > Faktem jest, ze branza zrobila sie podla. Mozna albo klamac wprost, albo
    > sie zaadaptowac i chocby troche naginac rzeczywistosc. Inna mozliwosc to
    > tylko zmienic branze i zajac sie produkcja zdrowej zywnosci.

    Czyli jednak opinia na swiecie jest prawdziwa, ze w Polsce
    wszyscy kradna? ;8) I nie chcialbys tego zmienic? Oszukiwanie jest
    dobre na krotka mete. Tak, biznes to nie kaszka z mleczkiem, ale takie
    rzeczy jak dotrzymywanie umow to po prostu podstawa, bez tego sie nie
    da rozwijac stabilnie. Reklama to co innego. W reklamie mozna przesadzic
    i opuscic wady, ale tez tylko do pewnego stopnia. Czy Ciebie nie wkurza
    na przyklad "piwo bezalkoholowe 7% alkoholu (bardzo drobnym drukiem)"?
    Czy te komisje wezma za dobra monete, jesli im sie sprzeda 2Mbit
    jako 4Mbit? (no co, nazwy nie mozna zmienic? ;8)). W koncu sie ktos
    zorientuje i bedziesz musial zjadac notatki bez popicia jak Wieczerzak
    ha ha :8))))

    P.S. Nie jest moja intencja zasmiecic grupe, po prostu mam
    bardzo niskie poczucie wlasnej wartosci i winie za to osoby i
    organizacje personifikujace wladze, co ma mi zrekompensowac...dobra,
    nie ta grupa :8)

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    `Well, a "RATH" is a sort of green pig: but "MOME" I'm not

  • 50. Data: 2002-06-02 21:14:25
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Wybacz ale czy widziales oferte gdzie jest napisane _gwarantujemy_ 2Mbps ??
    > Jesli nie ma to gdyu masz transfer 0,5 KB/s to operator wywiazuje sie z umowy .
    >
    > Proste jak drut od sprezyny :-P

    Tak, lazila u mnie taka firma, kupili 2Mbit i podlaczyli 4 osiedla
    ;8)))

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    to stroke it; but it only started back a little, and then stood