    From: "pk3000" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen
    Date: Sat, 1 Jun 2002 07:04:02 +0000 (UTC)

    Zgadzam się w zupełności z tobą, eXterminator.
    Akwizytorzy sieci nic nie mówią o ograniczeniach i jak już człowiek podpisze
    cyrograf na rok z wekslem in blanco na 2000 zł (Chello) i jak zacznie
    ściągać pliki, nagle mu ograniczają prędkość.
    Chello wprowadziła znienacka w marcu limit 15 GB miesięcznie bez
    poinformowania o tym klientów. Też ograniczają prędkość p2p.
    Czy jest coś złego w ściąganiu plików? I jaka jest różnica w ściąganiu np.
    150 MB z portalu Wyborczej i takiego samego pliku od osoby prywatnej? Jeśli
    cenzuruje się to co klient sieci downloaduje, to za jakiś czas nikt nie
    ściągnie pliku w którym występują brzydkie wyrazy.
    Czytając ten wątek zauważyłem, jak administratorzy sieci traktują klientów.
    Poniżej taki jeden pisze o kliencie "kolo" i że nie chce takiego klienta. No
    cóż, admin to tylko fizyczny i jego opinia liczy się tak jak kola spod budki
    z piwem. Ważna jest strategia właściciela sieci. Opinie o ograniczeniach w
    poszczególnych sieciach roznoszą się szybko i wkrótce taki "kolo" admin
    będzie niepotrzebny bo klientów przejmie lepsza sieć. Na moim osiedlu już
    widać konkurencję.

    Pozdrawiam, pk3000