  • Data: 2014-03-26 10:02:38
    Temat: Re: Neste r.i.p.
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-25 21:59, PiteR pisze:
    > dzielnia pamięta
    > http://piterpro.private.pl/neste_20131227.jpg
    > Teraz będzie smród kawy i kolejka skacowanych dziamdziaczków, którym
    > się plastikowej kiełbaski zachciało i red bula. Jakby nie mogli się
    > nażreć w domu.
    > Dlaczego zawsze tak musi być, że szajs wypiera dobre :/
    Nie chcę nic mówić, ale gdzieś od roku dostaję faktury od Shella, mimo
    że tankowałem na Neste - teraz dopiero kończą "przemalowywanie" stacji.
    Niestety zmniejszyła się liczba stacji samoobsługowych - teraz trzeba
    będzie wysłuchiwać tych durnych pytań o kartę punktową, czy otrzymywać
    inne propozycje potrzymania parówki :-> Na szczęście w Warszawie jest
    jeszcze kilka samoobsługowych i z tych staram się korzystać.

    Maciek