  • Data: 2021-01-12 10:45:42
    Temat: Re: Nerwowe tematy o elektrykach ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-11 o 23:19, ToMasz pisze:
    > napisałem "mądrze". JA nigdy nie miałem dwumasy, dpfa itp. sprzęgło -
    > tak, raz wymieniałem za  300zł. wtryski - jakie miałeś? sprawdziłeś to
    > przed zakupem? Ja naprawialne bosche, ale nie naprawiałem. remont
    > skrzyni? w jakim aucie i kto ją zabił?

    Nikt nie zabił. Poszło uszczelnienie po remoncie sprzęgła, olej uciekł i
    się coś popsowało i trzeba było skrzynię wyciągać i naprawiać. Wtryski
    nie pamiętam, jakieś tam, padły to wymieniłem. Skoro DPF jest to jest,
    podobnie z katalizatorem. Zdycha to wymieniam.

    > O autach, o luksusie, porównaniu komfortu jazdy pomiędzy lexusem a
    > mercedesem - nie mam bladego pojęcia. tak samo wisi mi to i powiewa jak
    > różnica w smaku pomiędzy kawiorem czerwonym a czarnym. albo pomiędzy
    > małżami a osimiornicami. Każdy ma inne zainteresowania. ale mamy też
    > wspólne potrzeby.

    Ja mam potrzebę przewieźć sporą grupę ludzi we w miarę bezpiecznym
    dupowozie. U Ciebie takie potrzeby nie występują widocznie :>

    > tak jak odżywianie i przemieszczanie. Mnie wystarczą
    > frytki, pomidorowa, kotlet, kartofle z kapustą i auto z klimą,
    > poduszkami i przeglądem. Wam? Luksus na 4 kołach, który kosztuje
    > fortunę, który też służy do przemieszczania... i czego jeszcze?

    Ale luksus wam to znaczy komu? Bo ja mam Skodę z 2011 a żona Tojotę z 2009.

    L.