  • Data: 2004-06-08 04:08:39
    Temat: Re: Neostrada - zawiesza mi sie!!!
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafaik" <R...@N...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ca2btd$pcs$1@news2.ipartners.pl...
    > Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura)

    To chyba bardzo dobrze, że są informacje o problemach w pracy
    usługi?

    > a pozatym
    > liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

    Przy tak dużej firmie zdarzają się durni ludzie- jednak ja korzystam
    z Neostrady, w firmie mam x2 DSL a ogólnie wszystkim znajomym,
    co zakładałem Neostradę (we Wrocławiu) nie narzekają.

    Faktem jest, że firma tworzy problemy: ale obecnie Neostrada
    to w wielu przypadkach najlepszy wybór.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl