  • Newsgroups: pl.internet.polip
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Neostrada siedliskiem wirusów sieciowych
    Date: 21 Aug 2006 09:24:26 +0200

    Marcin Ciesielski napisał(a):

    [...]

    > Dlaczego pakiety kierowane na porty charakterystyczne dla wirusów nie
    > mogłyby być po prostu blokowane przez TPSA w Neostradzie?

    Bez przesady. Dlaczego operator ma blokowac cos tylko dlatego, ze duza
    grupa uzytkownikow nie uzywa rozumu? Idac ta droga za chwile dojdziemy
    do takiego miejsca, ze wszystko bedzie musialo byc zablokowane...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/