  • 11. Data: 2005-12-08 18:27:26
    Temat: Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive
    Od: Piotr Gnyp <t...@N...discordia.pl>

    .::On Thu, 8 Dec 2005 17:55:02 +0000 (UTC), in <dn9s1m$d2t$1@inews.gazeta.pl>
    .::Bez przesady <f...@g...pl> wrote:
    > Nie mam konsoli, by sprawdzić transfery, ale strona www.microsoft.com działa
    > normalnie, czyli szybko.

    Nie wiadomo, czy serwery live stoją w tej samej sieci co strona
    www.microsoft.com

    --
    http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::jid#tor
    e...@f...discordia.pl

  • 12. Data: 2005-12-08 21:29:14
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Bez przesady <f...@g...pl> napisał(a):
    > Nie mam konsoli, by sprawdzić transfery, ale strona www.microsoft.com
    > działa normalnie, czyli szybko.

    Problemy były głównie z windows update. Podobno jak wyszedł SP2 to tepsa
    specjalnie przycinała łącza.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 13. Data: 2005-12-09 06:33:14
    Od: RNAcid <r...@d...pl>

    Znajomy pobawił się traceroutingiem wczoraj - też z Neostrady w Toruniu,
    też opcja 2Mbit ale na innej centrali [choć też ma takie jak ja
    problemy] i takie uzyskał wyniki:

    http://rnacid.webpark.pl/x/xboxlive.html
    http://rnacid.webpark.pl/x/serwerlive.html
    http://rnacid.webpark.pl/x/serwercontent.html
    http://rnacid.webpark.pl/x/microsoft.html

    --
    pzdr _/
    _/_/ _/_/ _/_/ _/_/ _/ _/_/

  • 14. Data: 2005-12-09 08:12:04
    Od: RNAcid <r...@d...pl>

    Jeszcze mirror tych trace'ów na wypadek gdyby się webpark zbiesił i
    uznał, że przekroczono limit transferu :>

    http://discordia.pl/~rnacid/xboxlive.html
    http://discordia.pl/~rnacid/serwerlive.html
    http://discordia.pl/~rnacid/serwercontent.html
    http://discordia.pl/~rnacid/microsoft.html

    --
    pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
    [PGR3, Hexic, Kameo Demo, Bankshot Biliards Demo, Gauntlet Trial]

  • 15. Data: 2005-12-09 23:43:10
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Problemy były głównie z windows update. Podobno jak wyszedł SP2 to tepsa
    > specjalnie przycinała łącza.

    windows update szlo glownie z akamai. czyli w polsce, dla uzytkownikow
    tepsy, z duzym prawdopodobienstwem z etopu.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 16. Data: 2005-12-12 19:01:36
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl>

    Thu, 08 Dec 2005 10:57:32 +0100, RNAcid <r...@d...pl> in msg
    <dn902k$r0u$1@inews.gazeta.pl> wrote:

    >Pierwsza rzecz to fakt, że połączenia do microsoft.com oraz xbox.com mam
    >strasznie powolne, ściąganie patch'y z WindowsUpdate trwa potwornie
    >długo a transfer nie przekracza 30kbps.

    Posiadam neostradę 640 w Warszawie i zagraniczne stronki chodzą mi z
    prędkością 15 KB/s. Nie zawsze tak było... przestało działać, jak TPSA
    przeszła z telia.net na opentransit.net - i to jest przyczyna tego
    wszystkiego... naprawdę nie wiem, są ludzie którzy mają full speed z
    neostrady z zagranicą? Bo jeśli tak, to powinienem to dziadostwo
    reklamować... kiedyś jak miałem jeszcze SDI to musiałem sobie kupić
    dostęp do płatnego proxy żeby komfortowo przeglądać zagraniczne
    stronki, kiedy weszła neostrada problem zniknął, jak jednak widzieć
    tylko na pewien czas :(

  • 17. Data: 2005-12-13 07:29:16
    Od: RNAcid <r...@d...pl>

    Użytkownik porzeraczmuzguw napisał:

    > [...] naprawdę nie wiem, są ludzie którzy mają full speed z
    > neostrady z zagranicą? Bo jeśli tak, to powinienem to dziadostwo
    > reklamować [...]

    Witam!

    Szczerze mówiąc nie wiem tego aczkolwiek wiem, że są tacy, którzy
    twierdzą jakoby mieli transfer z maksymalną przepustowością na swoim
    łączu. Pisałem powyżej o jednym ze znajomych używających Neo640 w Wawie
    właśnie, który generalnie jest zadowolony. Mnie osobiście drażni to, że
    płacę za 2MBit a dostaję niestałe, zrywane 50kBps ale widać taki już mój
    los.
    --
    pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
    [PGR3, Hexic, Kameo Demo]

  • 18. Data: 2005-12-13 14:29:30
    Od: "spit pit" <s...@g...pl>

    RNAcid <r...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > właśnie, który generalnie jest zadowolony. Mnie osobiście drażni to, że
    > płacę za 2MBit a dostaję niestałe, zrywane 50kBps ale widać taki już mój
    ..a ile on placi za swoje Neo640Kbit a ile ty za 2Mbity pewnie w
    promocji,bo dla mnie to placisz mniej niz on wiec nie ma sie co czepiac.

  • 19. Data: 2005-12-13 16:02:17
    Od: RNAcid <rnacid_@_discordia.pl>

    Użytkownik spit pit napisał:

    > ..a ile on placi za swoje Neo640Kbit a ile ty za 2Mbity pewnie w
    > promocji,bo dla mnie to placisz mniej niz on wiec nie ma sie co czepiac.

    Koniecznie chcesz się do czegoś czepić? To taka moda jest?
    Poczujesz się lepiej jeśli powiem, że płacę za Neo2048 mniej niż
    płaciłem za Neo640? Proszę bardzo - tak, płacę mniej.
    Co nie zmienia faktu, że choćbym płacił złotówkę za Neo2048 i nie
    osiągał takiego transferu to nadal mówiłbym, że mi się to nie podoba.

    --
    pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
    [PGR3, Hexic, Kameo Demo]

  • 20. Data: 2005-12-13 20:22:04
    Od: "spit pit" <s...@g...pl>

    RNAcid <rnacid_@_discordia.pl> napisał(a):

> [...]
    > Co nie zmienia faktu, że choćbym płacił złotówkę za Neo2048 i nie
    > osiągał takiego transferu to nadal mówiłbym, że mi się to nie podoba.

    Nie chcialem sie czepiac tylko np.
    mam dsl 2Mbity jeszcze z ip 80.x.x.x
    i mam dsl 4Mbity z ip 83.x.x.x na tym ostatnim lagi w world of warcraft a
    na poprzednim nie.
    Za stary place za 2Mbity tyle co za szybszy nowy w promocji.