  • Data: 2005-12-08 10:48:29
    Temat: Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive
    Od: "Bez przesady" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RNAcid <r...@d...pl> napisał(a):

    > Wiem skądinąd, że inni użytkownicy w Polsce miewają podobny
    > problem - zarówno na łączach z Chello jak i Astera

    > Niestety Microsoft nie prowadzi dystrybucji Xbox ani Xbox360 w Polsce i
    > oficjalnie nie ma u nas wsparcia dla serwisu XboxLive, dlatego też do
    > nich po prostu nie mam się po co zgłaszać, z kolei brytyjscy serwisanci
    > Xbox Live odpowiadają wprost - "There is no support for Xbox Live in
    > your country. Sorry, there's nothing we can do."

    Jeżeli problem zgłaszają także użytkownicy konkurencyjnych wobec Neostrady
    dostawców, a Microsoft ma w dupie Polskę i Polskich użytkowników, to nie
    sądzisz, że TP nie wiele poradzi na problemy Microsoftu?

    Rozumiem, że zwalanie wszystkiego na TP jest w modzie, ale bez przesady. Bądź
    poważny.
    Czy Telekomunikacja ma na kolanach prosić, by Microsoft łaskawie zaczął
    sprzedawać i wspierać polskich nabywców?
    Po co kupowałeś konsolę, której producent nie życzy sobie, by ją sprzedawać w
    naszym kraju?