  • 11. Data: 2002-07-18 23:23:29
    Temat: Re: Neostrada+ - moje wrazenia
    Od: MSZ <m...@k...pmp.com.pl>

    Artur Poplawski napisał(a), dnia 2002.07.17 19:43:

    [...]

    > W związku z powyższym mam pytanko.
    > Czy udało się komuś zestawić połączenie korzystając z jakiegokolwiek
    > Linuksowego programu PPPoE? Może ta TPS-owa aplikacja wcale nie jest
    > potrzebna?

    Jest niepotrzebna. Całkowicie i absolutnie.

    Jak się okazuje, z ID i PIN-u można sobie wygenerować login pod adresem
    www.rejestracja.neostrada.pl (uwaga - błędny certyfikat SSL), połączenie
    robi ślicznie RASPPPOE.

    Pod Linuxem wziąłem sobie Roaring Penguin PPPoE (www.roaringpenguin.com)
    i działa bardzo ładnie. Przy starcie systemu podnosi link, przy
    zamykaniu zrzuca automatycznie. Pod *BSD trzeba przekompilować ze źródła.

    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl

  • 12. Data: 2002-07-19 14:04:37
    Od: krzyss <k...@k...com>

    > Jesli uzyjesz RASPPPOE, o ktorym pisalem troche wyzej - nie powinienes miec
    > problemu z podzieleniem Neo+.
    >
    > W.

    tak czytam i czytam i sie zaczynam zastanawiac czy zamieniac NEO 256/64
    na nowe NEO+ ... rozdzielam to sobie w domu na 3 komputery i jest OK
    wiec jesli mam miec problemy ze ma mi cos zrywac lacze albo cos innego
    to juz sam nie wiem.... Co sadzicie zmieniac czy nie zmieniac ?

    --
    [ ----------------- krzyss vel Qkill ----------------- ]
    [ ------- k...@k...com --- www.krzyss.com ------- ]

  • 13. Data: 2002-07-19 14:04:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@w...poczta.onet.pl (Tadeusz) wrote in
    <ah4agl$ctv$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Zatem witaj w klubie. Z tym revdns dzwonie gdzie sie da od wczoraj i
    >ciagle go nie mam (ta sama pula IP).

    /ciach.../

    Jest juz wpis w revDNS. Podejrzewam, ze dla calej puli.

    pb___.neoplus.adsl.tpnet.pl

    www.neostrada.pl dalej nie dziala tak jak powinna :-)

    W.

    P.S. Wczoraj mialem chyba jakas awarie na swojej centrali
    (brak autentykacji, blad 691) - ale reakcja byla szybka
    i dzis rano naprawili.

  • 14. Data: 2002-07-19 14:04:52
    Od: Skibbi <s...@c...eu.org>

    Piękniego dnia Thu, 18 Jul 2002 23:23:29 +0000 (UTC), persona MSZ
    naskorbał(a) następujący tekst:
    > Pod Linuxem wziąłem sobie Roaring Penguin PPPoE (www.roaringpenguin.com)
    > i działa bardzo ładnie. Przy starcie systemu podnosi link, przy
    > zamykaniu zrzuca automatycznie. Pod *BSD trzeba przekompilować ze źródła.

    A czy próbowałeś podzielić łącze za pomocą linuxa? Bo u mnie niby działa,
    ale FTP nie chodzi (łaczy się, ale nie ściąga), z pocztą jest podobnie :(

    /\ o o ______________________________________________
    \ | | | /\ -=[skibbi_1(at)friko2(dot)onet(dot)pl]=- /\
    \|/||\|\|\*\-=[http://temporary.down]=- -=[GG#30066]=-/*/
    \/|\||/|/| \/__________________________________________\/

  • 15. Data: 2002-07-19 18:25:50
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Dzisiaj przeszedlem z Neostrady 256 na Neo+... Uczucia mam mieszane.

    Jezeli Neostrada+ uzywa PPPoE, to czy obsluguje tez kompresje PPP?
    Moze ktos sprawdzi i opowie?

    Michal Letowski

  • 16. Data: 2002-07-20 18:23:28
    Od: "KSZYCHOOO" <krzychuuu/wyrzuc_to/@hoga.pl>

> [...]
    > wiec jesli mam miec problemy ze ma mi cos zrywac lacze albo cos innego
    > to juz sam nie wiem.... Co sadzicie zmieniac czy nie zmieniac ?

    o ile mi wiadomo to abonament na 256 jest droższy niż na 512 :)

    post. KSZYCHOOO

  • 17. Data: 2002-08-01 19:06:17
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Wed, 17 Jul 2002 17:43:28 +0000 (UTC), Artur Poplawski
    <a...@i...net.pl> in msg
    <s...@l...localdomain> wrote:

    >Czy udało się komuś zestawić połączenie korzystając z jakiegokolwiek
    >Linuksowego programu PPPoE? Może ta TPS-owa aplikacja wcale nie jest
    >potrzebna?

    Nie mam Linuxa ani Neo+, więc odpowiem na pytanie pytaniem: niby
    dlaczego miało by się nie udać?
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://*** }-- --{ http://pozmu.net }--

  • 18. Data: 2002-08-01 19:07:38
    Od: "Arowb" <a...@p...onet.pl>

    dobra panowie a teraz powiedzcie mi jakie macie lagi ......
    w grach..........
    czy gubi pakiety ........
    czy sie zastanawia podczas wczytywania stron......

    i czy nie lepiej juz neostrade SDL 319zł brutto 512/128 kbit

    i sposob podlaczenia zawsze jest przez login haslo czy mozna to
    zautomatyzowac zeby nie bylo widoczne dla uzytkownika, i jak to chodzi pod
    XP jesli w ogole chodzi.

    i czy podlacza sie do modemu ADSL zewnetrzengo czy tez istnieje jakas karta
    wewnetrzna ?

    i jak dlugo nalezy czekac na to cudo ?

    czekam na odpowiezi od Was bo sie zastanawiam nad tym czyms ....
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-08-01 22:19:02
    Od: "Mark" <t...@p...gazeta.pl>

    "Arowb" <a...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości
    > i sposob podlaczenia zawsze jest przez login haslo czy mozna to
    > zautomatyzowac zeby nie bylo widoczne dla uzytkownika, i jak to chodzi pod
    > XP jesli w ogole chodzi.
    Wymagany jest login i hasło. Przy Neo+ działa to jak połączenie Dial-Up. Pod
    WinXP chodzi bez problemów.

    > i czy podlacza sie do modemu ADSL zewnetrzengo czy tez istnieje jakas
    karta
    > wewnetrzna ?
    Modem jest zewnętrzny, podłącza go się do karty sieciowej montowanej w
    komputerze.

    > i jak dlugo nalezy czekac na to cudo ?
    Różnie.

    P.S. Więcej informacji znajdziesz na grupie alt.pl.sdi
    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 20. Data: 2002-08-16 01:01:06
    Od: "Kane" <k...@t...pl>

    > Nie mam Linuxa ani Neo+, więc odpowiem na pytanie pytaniem: niby
    > dlaczego miało by się nie udać?

    Bez problemowo mozna uruchomic pod linuxem. Potrzebny klient dhcp i protokol
    pppoe.
    Ma to praktycznie kazda dystrybucja.

    Kane