  • 21. Data: 2002-04-08 17:49:04
    Temat: Re: Neostrada - kilka pyta
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > to na pewno jest to down a nie up.
    > "jezeli nic nie zaciagam to uplad dochodzi do 27 kb/s"
    > przemysl to jeszcze raz bo sformulowanie jest sprzeczne

    nie nie jest. przeanalizuj je .

  • 22. Data: 2002-04-08 21:54:44
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl> wrote in message

    > Nie no, za $50 to mozesz miec wrecz 1,5Gbit/s, oczywiscie $50 doplacaja
    Tobie.
    > A tak serio to w Polsce tez istnieja ASK ;]

    Chyba nie prowokujesz mnie, zeby tu przytaczal konkretne przyklady ;) ? Ale
    skoro chcesz to np. Bellsouth:
    http://www.fastaccess.com/consumer/blsc_pricing.jsp . Tak, wiem ze to USA.

    tom

  • 23. Data: 2002-04-08 23:08:52
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > a co w tym dziwnego ? uplink masz nasycony w ~100% - wiec jak maja wracac pakiety z
    potwierdzeniem odebrania danych ?

    A to nie ja sie dziwie :)

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 24. Data: 2002-04-09 22:28:28
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl>

    tak, jest bezsensu

    nie mozesz uzyskac 27kB/s uploadu na łączu 256/64

  • 25. Data: 2002-04-10 21:19:48
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > tak, jest bezsensu
    >
    > nie mozesz uzyskac 27kB/s uploadu na łączu 256/64

    chcesz sie zalozyc? a czy ja mowilem ze mam256/64? ja mam256 / 256

  • 26. Data: 2002-04-10 21:27:04
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > tak, jest bezsensu
    >
    > nie mozesz uzyskac 27kB/s uploadu na łączu 256/64

    On chyba chce ci dac do zrozumienia ze on ma neostrade 256/256 ... chyba
    ze po znajomosci :)

  • 27. Data: 2002-04-10 22:05:16
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> wrote in message

    > chcesz sie zalozyc? a czy ja mowilem ze mam256/64? ja mam256 / 256

    Ale w takim razie twoj przypadek to wyjatek, bo nie ma w ofercie czegos
    takiego, wiec nie mozna po tym oceniac jakosci uslug TPSA.

    tom

  • 28. Data: 2002-04-11 17:45:25
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    Jezu, jaki sciemniacz, najpierw pisze:

    "Jestem userem neo juz ponad pol roku i jakos nigdy mi nie przeszkadzal
    taki 'niski' upload, u mnie jest tak ze jezeli nic nie zaciagam to uplad
    dochodzi do 27 kb/s, wiec nie wiem o czym wy w ogole dyskutujecie, nie
    tylko
    ja tak mam, jeszcze paru znajomych."

    a pozniej:
    "ja mam256 / 256"

    Neostrada nie jest oferowana w takiej opcji.
    W swietle cennika i oficjalnej oferty TPSA NIE jestes uzytkownikiem
    uslugi Neostrada tylko Dostepu Do Internetu Na Indywidualnych Zasadach
    i tylko mozna sie domyslac jakimi kretaczymi drogami go uzyskales.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 29. Data: 2002-04-11 22:03:54
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

> [...]
    > uslugi Neostrada tylko Dostepu Do Internetu Na Indywidualnych Zasadach
    > i tylko mozna sie domyslac jakimi kretaczymi drogami go uzyskales.

    ROTFL

    no coz, widac ze nawet Ci sie niechcialo sprawdzic mojego hosta...

  • 30. Data: 2002-04-11 22:03:56
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > On chyba chce ci dac do zrozumienia ze on ma neostrade 256/256 ... chyba
    > ze po znajomosci :)

    w moejej kochanej miescinie jest conajmniej jedna centrala, w ktorej tepsie
    sie nie chcialo do konca poustawiac tego wszystkiego, transfery ida jak
    najete, upload i download jest taki sam. znam kilka osob ktore maja tak
    samo jak ja i jakos nam to nie przeszkadza