  • Data: 2002-06-09 08:15:39
    Temat: Re: Neostrada Plus
    Od: Artur <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Jun 2002 14:53:50 +0000 (UTC), "Moon"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Niedawno
    >No
    >oni
    >

    >Szczecin, Warszawa, Katowice, Kraków, Rybnik tu napewno ciekaw jestem gdzie
    >jeszcze ludzie piszcie !!!!!

    I to tez tylko w niektorych centralach. Mieszkam w centrum wawy i pani
    z boku na pytanie czy moge zalozyc neo, zrobila dziwna mine jakbym
    prosil o niewiadomo co i stwierdzial, ze sa problemy techniczne i moze
    bedzie ta usluga dostepna w 3, 4 kwartale... sux

    Artur